Friday, January 22, 2010

Minggu ke-3

Hahaaa, lama benoo tak update blog ni. Akhirnya terjadi jugak kejadian lambat update ni. Haha. Online tu memang laa online. Tapi tak lama sangat. Tak sempat nak update kot. Baru minggu ke-3 sekolah. Nak masuk minggu ke-4. Sibuk semacam dah aku. Haha.

Hahh! Minggu ke-3 yang banyak hal. Macam-macam yang jadi kot. Macam-macam sangat. Haha. Minggu ke-2 pun banyak jugak. Tapi tak macam minggu ke-3 kot. Aku panggil minggu ke-3 ni "Minggu Gelabah". Haha, minggu ni memang aku agak gelabah. Bila buat kerja je, mesti ada yang tak betul la, lambat laa. Memang jadi gelabah gile lah.

Minggu ke-2 minggu paling penat. Asyik nak kena pergi sekolah balik je. Tapi hati macam dah nak ikhlaskan. Sebab dia pun dah penat fikir agaknya. Haha, tapi belum sepenuh hati. Suku mungkin. Haha. Ohh ya, esok sekolah ganti untuk cuti Tahun Baru Cina oi. Penat kot. -.-

Sabtu minggu lepas ada mesyuarat agung unit beruniform. Kononnya aku demam, tak dapat laa datang kan. Tapi boleh pulak aku pusing-pusing Kajang. Haha, tak kisahlah tuu. Tapi Sabtu minggu ni ada sekolah ganti pulak. Hehh, -.-

Taknak datang pun tak boleh. CONFIRM! Tertinggal kereta api jauh gila. Orang dah sampai China nanti aku baru nak naik kereta api agaknya. Haha. Cikgu ajar sangat express. Nak habiskan semua silibus sebelum bulan 6 atau 7. Mahu tak semput? Haha, semua subjek teras sekarang dah lepas 2 chapter dan lebih kot. Penat oi, penat. -.-

Ohh, okay, dah. Takde cerita lagi kot. Haa, pakcik baca ni puas-puas. Hahaha. Sekian, terima kaseyyyy! Haha. xDD

Ehh, dah 10 months laa sayang. Haha, sayang awaklaa pakcik. :)

No comments: