Tuesday, February 16, 2010

160210

Winkwink, I likeee the day lah. Hehe. Keluar pergi Mines tadi. Hilangkan mabuk indices lagi. Hahaha, mabuk indices ni bahaya tau. Kena banyak keluar baru boleh hilang. HAHA, kepala hotak aku berjambul. xDD

Saja jalan Mines, tengok wayang, jalanjalan, pukulpukul, lepuklepuk, tunggu bas di tengah panas. Mak aihhh, becak ketiak kot tunggu. Rapid KL punya hal laa ni. Kata rapid sangat. Aku tunggu macam tunggu kura-kura tua yang semput je tahu? Dahlah panas. Nasib baik ada jugak. Aku baru ingat nak tidur kat KTM Serdang tu je haa. Haha, x)

Tengok Adnan Sempit. Haha, lawak bengong je. Tapi ada part tuut sikit. Hahaha, bongok je. Cerita ni lama gila kot kat wayang. Since 14 January tak silap aku. Sekarang ada lagi. Hebat betol. Haha. Ingat nak tengok Lu Pikirlah Sendiri De Movie. Tapi lambat gila kot. Pukul 1.20. Habis kejap lagi zohor entah ke mana, asar entah ke mana. So, tengok jelaa Adnan Sempit ni haa.


Lepastu, sempat grab ni haa. Haha, lantak laa. Jam lama aku rosak pulak dah. Hampagas betol. Selasa ni ada Ujian Setara. Bila ujian kalau takde jam payah kot. Nanti bikin cuak. Tu yang beli yang ni pon jadilah. Haha, lantaklah. x)



Tapi, puas hati jugaklah harini. Eh, bukan puas hati jugak. Tapi memang puas hati lah. Aww, I likeee. Hahaha. Betul lah. I like. Kan pakcik kan? Haha, :DD

160210 ♥

12 comments:

iqbal said...

ye betol .
i like !
hahahah
<33

Anonymous said...

Заработок в Интернет [URL=http://wmr1000.ru/]Freelance заработок в Интернете[/URL] Продажа трафика. Новости, бонусы wmz и многое другое. Основы СЕО для новичков: раскрутка сайта, различные факторы продвижения, мониторинг. Просто и понятно даже для непрофессионала.

.imah. said...

iqbal,
haha, yelaa syg. :PP
<333

Anonymous,
apa daaaa?
hahaha, xDD

Anonymous said...

Игры, ставшие культовыми... Игры, незаслуженно забытые... Игры, которые нынче можно [URL=http://oldgamer.ru/] законно и абсолютно бесплатно скачать[/URL]!

.imah. said...

anonymous?
hahh?

danny ainul said...

ape yg anonymous merapik weyh.

.imah. said...

hahaha,
danny ke ainul ni haa?
ahh, konpius, konpius.
hahaha. :PP

tau takpe.
aku pon tak tahulahh.
meepek cm harrram j je. haha. x)

Anonymous said...

Оригинальные телефоны Vertu, Москва. Элитные телефоны от Vertu и других знаменитых производителей. Ремонт, обслуживание и быстрая доставка!
http://vertupeople.ru/

iqbal said...

ade gak yang kene sepak nie kang .
dol punye anonymous .
haahhah
xD

.imah. said...

iqbal,
sepak die sekali b.
mmmg samdol betul laa.
hahaha. :P

anonymous,
tulis BAHASA MELAYU boleh?
hahaha. xDD

iqbal said...

bagi bahasa rusia ke ape nie .
ngok ngek nguk tol .
hahahhaha
xDD

.imah. said...

iqbal,
haha, yelaa kot. xDD