Thursday, February 4, 2010

4th Years!


Waduh, waduh. This blog is 4 years and 1 day old. Terlupa pulak dah Hari Jadi Cik Blog ini semalam. Selamat Hari Jadi Cik Blog! Semoga panjang umur, murah rezeki. Imah oii, kau bagi ucapan hari jadi kat blog ke kat orang? Haha, takpe semoga panjang umur dan murah rezeki tu untuk author Cik Blog ini lah kan. Haha. xDD

Lama jugak aku melayang-layang kat alam Blogger ni. Haha. Dah 4 tahun menjadi blogger, follower aku banyak tu jugak. Haha, takpe. Tak kisah. Aku ber'blog' bukan nak cari follower, nak puaskan hati sendiri je. Sebab tu Cik Blog aku ni menjadi tempat meluah perasaan, walaupun untuk tatapan umum. Tapi bukan semuanya jadi tatapan umum. Hehe.

Kalau baca post lama-lama, korang akan gelak tak hengat dunia dan akan membahan atau mungkin 'menghina' aku. Haha, (ITU SEBENARNYA TIDAK DIGALAKKAN). Tapi agak shy-shy kucing jugaklah kalau baca balik. Tapi aku biarkan saja posts tu semua menjadi kenangan. Dari kecik sampai ke besar sikit. Nampak ori sikit jadi blogger 4 tahun. Ahh, sudah, poyo pulak. Harap maap, harap maap. Hahaha! Tapi apa yang penting,

Saya sayang Cik Blog saya! :DD

Jadi, terima kasih kepada Tuan/Puan/Encik/Cik Followers kepada Cik Blog saya yang tak seberapa ni. Sama ada secara umum, ataupun secara halus. Hehe, tak kisah. Asal jangan kacau hidup aku sudahlee. Haha. x)

Lagi sekali Cik Blog, minta maap lambat wish. Haha. Macam sebelum ni jugaklah. Semakin busy menjadi budak sekolah. Haha, nak buat macam mana? Dah memang budak sekolah. Haha. Lagipun minggu ni agak pack walaupun takde PREP tu haa. Tapi pack di rumah. Ada projek masakan. Nanti kalau ada masa lain akan diceritakan. Okay, bye! x)

SELAMAT HARI JADI CIK BLOG! :DD

No comments: