Saturday, February 27, 2010

Niyang Rapik

Haha. Seram tak title tu. Seram tak? Haha. Pegi tengok movie ni tadi haa. Sepatutnya keluar dengan Aida. Tapi tiba-tiba tak jadi pulak. Aida! Kau laa ni, curl. HAHA. Tapi keluar jugak lah, dengan orang lain. ;)


Niyang Rapik? Haaa, okaylah. Best jugak. Sebelum tengok tu aku fikir banyak kali jugak. Bukan takut, tak berani je. HAHA! Gile berlagak ayat an. Tapi, okaylah, tak takut sangat. Sikit terkejut jugaa adaa. Haha. x)

Lepastu jalan-jalan jap, beli barang yang mak kirim, blablablabla dah pukul 2. So, ingat nak balik lah. Dah takde ape nak buat lagi kat Mines tu haa. Haa, di sini kesabaran teruji. -.-

3 bas RapidKL U416 yang biasa berhenti Serdang boleh tak berhenti pulak kat Serdang. Dah macam haramm dah aku tunggu situ. Ketiak bukan setakat becak dah. Banjir 5 kaki dalam dah. HAHA! Udahlee panas pulak tu. -.-

Tunggu bas pukul 2 macam tu, pukul 3.10 baru dapat bas. Kepala hotak pakcik Rapid tu. Haha, sumpah bengang gilaa. Ada orang tu siap nak buat Aduan Rakyat kat TV3 tu lagi. "Terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu?" HAHAHA! xDD

Kesudahnya aku sampai rumah pukul 3.30 rasanya. Penat tahu? Panas tahu? Haha. RapidKL, sila baiki perkhidmatan. Taknak lalu Serdang, cabut jelaa sticker kat tingkap bas tu, takyah tulis Serdang laa. Macam harram. -.-

Kutuk-kutuk pun terpaksa naik jugak si RapidKL ni haa kalau nak pergi Mines tu. Haha. Haihh, saboo jelaa.

Boo, boo RapidKL. Haha. -.-

5 comments:

iqbal said...

ape bende la aduan rakyat .
bhahahhaha
xDD

See Wunny said...

HAHAHA ta kesampaian hajat na tgk cite nih
bkn 18taon ke atas punye kan ?

*sekian drpd budak yg da lame ta jejak pawagam.HAHA*

.imah. said...

iqbal,
hahaha, dia aa ckp td kan? :PP

wani,
PG13 je. parents guide under 13.
tp akk lepas laa kalo tgk sorg pon.
wani pon lepas jugak.
hahaha. xDD

hAnIsAh_aMmRaN said...

eleh aku pon da tgk.....

.imah. said...

icah,
eleh, tak tnye pon.
hahahaha. :PP