Saturday, March 20, 2010

PBAKL (1)

Haha, ye, PBAKL (1). Lepas ni rasanya akan ada (2) dan (3). Hehe. Hari ni satu hari di pesta buku. Dari pukul 10.30 pagi sampai 5.00 petang. Hah! Lamaaa. :DD

Datang-datang cari parking, nasib baik ada. Sesak gila. Lepastu terus ke booth PTS di seberang sungai. :DD



Lepastu lagi ke Kedai Pink AinMaisarah. Sempat tegur Kak Ain kejap je. Ramai sangat laa.


Lepastu lagi lagi pergi buat caricature ni haa. Suka gilaa aku. Haha. :DD


Pergi Gempakstarz. Jumpa beg kitar semula. Sumpah cool gila, murah pulak tu. So, grab jelah. Sukaaa gila aku! Err, ayat ulangan. Haha. :DD





Lepastu lagi jalan ngan Icah pulak. Saja-saja lalu dekat booth MPH. Lepastu lagi lagi aku tak percaya cinta apa yang aku lihat! Haha. Sheikh Muszaphar kot. Ahh, hemsem. :PP


Balik-balik je terus transfer gambar. Tapi internet kat rumah macam haram! Gila babeng bengang. Haha. Nasib baik ada Eily bagi pinjam broadband. Awwww, thanx sangat sangat tau. Tapi masa dah nak habis aku taip entri ni, internet dah boleh pakai pulak. Haihh, aku cepuk jugak router ni kang. Haha. xD

Jadi, sekian sepanjang ini entri PBAKL (1). Aku cuba pendekkan, tak boleh lah. Semua aku nak cerita. Haha, memang seronok lah hari ni. Walaupun kaki aku dah lenguh ni. Jalan pun tertempang-tempang dah. Haha. xDD

Sukanya oh Sukanyaaaa! :DD

5 comments:

Nad. said...

awww. hncemnye angkasawan negara. hahah. btw, akak cri jgk PTS. tp xjmpe lah. lg 1, sesak sgt. xlrt nk jln msuk celah2 org dh. huhu.

nashue said...

wow,dik..best gler!!! bagus2x..

.imah. said...

kak Nad,
hahh, hemsem, hemsem. hehehe. :DD
ohh, booth PTS di dewan seberang sungai. Jauh sikit and penat sikit kalau jalan tu. memang sesak sangat punn. ahaha, x)

nashue,
ohh, mmg best punnn. x)

Mimi ! said...

wow. i always jeles ngan imah la. hehe

.imah. said...

mimi,
wow! ape laa yg nk di jeles kan?
hehehe. x)