Tuesday, March 23, 2010

PBAKL (3)

Haha, ye. Dah sampai (3) dah. Tak sempat tunggu Sabtu ni. Ayah kata nanti mesti ramai orang. Aku tak apa je punn. Dah 3 kali dan 3 kali tu jugak dapat "merembat". Keseluruhannya PBAKL 2010 menambahkan 18 buah novel lagi dalam simpanan ni. Haha. x)

Namun... Cehh, ada namun jugak tu. HAHA. Namun tak puas hati sikitlah. Nak buah tangan terbaru Encik Baharuddin Bekri, Di Mana Terangnya Bulan?. Tapi kenapaa takde? Kenapaa? Kenapaa? Huuu, keciwaaa. Haha. -.-



Takpelah. Lain kali cuba dapatkan lagi. Lain kali tu tak tahulah bila. Mungkin bukan semasa PBAKL 2010 ni kerana ayah telah menutup dompetnya untuk aku. HAHA! Dah banyak sangat dah tu. Takpelah.

Walaupun begitu, PBAKL 2010 kali ni best lah kan. 18 buku dalam 3 round tuu. Err, ikutkan aku nak grab je semua masuk dalam bakul tu. Tapi tiada kemampuan punn. Haha, tidak mengapa punn. x)

Haa, lepas ni takdelah pergi lagi kot. Tak tahulah kalau ayah tu ajak lagi. Haha, nampaknya beliau hanya menempah maut jika membawa aku lagi. Kekoyakkan di dompet semakin koyak punn. HAHA. xDD

Ohh, kali ni tiada gambar punn. Tak sempat. Rushing nak balik sebelum habis waktu pejabat. Kalau tak, memang kompem kena jammed. Hohoh.

Sekian, time kaseyyy! Haha.

3 comments:

iqbal said...

lagi spoloh tahon saye belikan .
hahaha
xD

.imah. said...

iqbal,
bengong laa.
nk tunggu die spoloh tahun belikan,
baik beli sendri lah.

~ain said...

dah beli ke novel tu? nak pinjam!!! hihi.. macam biasa laaa...