Monday, March 22, 2010

Selamat 1 Tahun


Terima kasih sebab tahan kena pukul dengan saya.
Terima kasih sebab tahan kena cubit dengan saya.
Terima kasih sebab tahan dengar saya membebel macam mak nenek.
Terima kasih sebab tahan dengan perangai nak menang saya.
Terima kasih sebab selalu mengalah dengan saya.
Terima kasih sebab selalu pujuk saya kalau saya merajuk.
Terima kasih sebab jarang merajuk dengan saya.
Terima kasih sebab suka ajak saya tengok wayang.
Terima kasih sebab suka ajak saya keluar pergi Mines. :P
Terima kasih sebab layan saya dengan baik.
Terima kasih sebab selalu puji saya comel. *gile perasan :P*
Terima kasih sebab kadang-kadang cakap saya gemuk. *ergh x)*
Terima kasih sebab sudi jadi pakcik sayang saya.
Terima kasih untuk semua.

Ini pertama kali saya bersama dengan Incik Lelaki sampai setahun. Sebab tu saya sayang awak dengan sangat. Terima kasih sekali lagi sebab sudi jadi kesayangan saya sampai 1 tahun. Harap kita boleh lamaaa lagi. Sungguh, SAYA SAYANG AWAK, Muhd. Iqbal b. Ibrahim. ♥♥♥ :)

Selamat 1 Tahun, sayang. ♥♥♥ :D

4 comments:

Unknown said...

serius ta pasan post yang nie .
bukan yang saye main gitar tu ke ?

.imah. said...

iqbal,
serius org pelik gila apsl awk bole tgk entry ni pulak. HAHA. :P
saje save as draft dulu. bila page ni dh lamaa, baru org letak laa. sbb tu tak nmpk. :P

eh? mmg suke geledah blog ni ye? HAHA. :P

Unknown said...

haha
kantoi plak .
saje nak tengok balik post yang kite cpl dulu and setahun kite cpl .
hehehe
rindu post itu .
:D

.imah. said...

iqbal,
ececehh, yelaa tu.
gedikkk. <33
:)