Saturday, March 13, 2010

Waterpark!


Hah! Jangan salah sangka. Ini bukan entri keseronokkan pergi ke waterpark. Ini entri menyesal menjadi pengguna yang dipergunakan. Ahh, tak guna! Waterpark! (WTF) -.-

Boleh-boleh kena tipu ingat ceramah motivasi untuk PMR ke an. Menyesal gila babeng unta aku pergi "ceramah motivasi" tadi. Rasa macam pergi ceramah motiBasi. Dengan padang lecak, bosan, penceramah motivasi yang macam rotiBasi je. Erkk, memang sakai laut laa. -.-

Kalau ikut mak balik kampung mesti 20 kali ganda seronok. Err, kalau buat 20 soalan math pon aku rasa lagi berbaloi laa. Duduk rumah tidur pun boleh, homework pon boleh siap suku lah! Terlihat BODOH bila berebut surat tu haritu. Hampagas! -.-

Tapi nak buat macam mana an. Tak pasal-pasal dipolitikkan. Haha, nasib aku tak ikhlas dengar tadi. Satu apa tak masuk. Damn aa nak masuk macam tu. Yarkk! -.-

Pengajaran hari ini ialah, jangan sampai kita tertipu sebegini lagi. Rasa macam nak banned je semua "program motivasi" kat situ. Aku akan check betul-betul ceramah motivasi yang nak pergi. Haishh, sabar aje laa. -.-

Terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu!

6 comments:

~ain said...

Terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu!


HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHA

iqbal said...

indahnye tempat waterpark tu .
hahahahah
kesian mak cik ye .
ish ish .
nnt ade lagi pergi eh .
untuk kebaikan .
hahahahha
xD

iqbal said...

indahnye tempat waterpark tu .
hahahahah
kesian mak cik ye .
ish ish .
nnt ade lagi pergi eh .
untuk kebaikan .
hahahahha
xD

.imah. said...

along,
yelaa ALONG SINGH WALIA.
HAHAHAHHAHAHAHAHA! xDD

iqbal,
bnyk aa kebaikan.
ini bukan kebaikan.
keburukan yang paling buruk sekali.
lagi buruk drpd tunggu bas 1 jam tu.
huhuuuu. -.-

*ehh? apsl post comment 2 kali ni? hahahaha. :PP*

iqbal said...

haha
mase nak anta komen die stuck .
ingt belom anta .
tu yang terjadi 2 kali tu .
;D

.imah. said...

iqbal,
ohhh. ingt dh tak betul.
hahahaha. :P