Tuesday, April 20, 2010

Sekarang

Haa, dah-dah laa tu dengan entry contest and giveaway okay. Sekarang entry ni nak berbicara pasal hati dan perasaan dan aktiviti semasa dan sekarang dan itu dan ini dan macam-macam lagi. Hahaha. x)


Sekarang rasa macam suka, geram, marah, sedih, bengang, serba salah, bosan, penat, lelah, letih, malas, sakit perot, blablablablablaaaa. -_________-"

Sekarang tengah fikir macam mana kem PRS kat Kem Nur Bukit Unggul, Sungai Merab esok, best ke tak best ke, ada aktiviti ape. Sekarang tengah fikir macam mana ayah boleh tahu kem tu kat depan sikit daripada gerai jual durian. HAHA, takde fikir pon sebenarnya. Saja tambah perisa. xD

Sekarang tengah fikir macam-macam lagilah. Sekarang juga aku nak pergi tidur sebab esok nak bangun awal nak pergi kem. Tapi sekarang aku fikir jugak, macam sebelum ni aku tak bangun awal kalau tidur lewat pon. Nanti mesti mak bising suruh bangun juga. Ahh, sama je.

Sekarang aku dah habis taip, nak close window Mozilla ni, nak click Start yang kat bawah belah kiri tu, select Turn Off Computer, select Turn Off. Ahh, mudahnya. Tak macam apa yang aku rasa sekarang.

Sekarang dah habis entry ni.
Sekarang saya suka ini : 1 tahun 1 bulan & 1 hari. Hmm, :)

No comments: