Wednesday, May 26, 2010

Pembunuh!

Jangan salah faham!


Bukan pembunuh yang ini. Tetapi ini ;

Jeng jeng jeng. Lihatlah mukanya yang kejam itu! Inilah pembunuh minggu ini dan minggu depan. Yang mampu membuat kita berasa seperti, "ERGHHH! (tension)" Kau pembunuh! Pembunuh! Pembunuh kebahagiaan aku yang malas study! Hahaha. (gila!)

Esok start mid-year exam. Hehh, gila lambat. Tension je tunggu. Orang lain dah habis dah kot. Tunggu soalan dari PPD laa ni, setara seluruh Selangor. Cehh, habislah aku esok.

Err, persediaan? Takyah tanya sebab memang takde! Hahaha. Aku dah tak tau apa masalah aku ni. Korang tau? Tau tak? Kalau tau bagitau kan yeh? Takyah aku pening fikir apa masalah aku. Adakah masalah orang bercinta? TIDAK ke YA? Hahaha. :PP

Dah aaa, saja gatal tangan nak update. Esok sampai minggu depan tak update lah kot. Focus! Focus! FOCUS! Hahaha, gila poyo. Kalau ada update tu, tak tahulah apa nak jadi dengan aku. Korang tau? Tau tak? Kalau tau bagitau kan yeh? Hahaha. :PP

Mari basuh pinggan kemudian studyyy. (Err, ragu-ragu) Hahaha. :PP

Saya sakit hati, saya makan hati. Awak apa tau? Tak tau apa-apa pun. Sebab awak tak akan tahu dan awak bukan nak tahu pun kan? Jadi, jangan sibuk-sibuk tanya. Saya tak nak jawab, awak fikirlah sendiri. Gerakkan sikit fikiran tu, cuba berfikir sikit. Susah cakap dengan orang yang tak faham ni. Silap-silap apa yang saya tulis ni pun awak tak faham. Apa yang awak faham? Awak faham yang awak jumpa orang lain senang je, tapi jumpa saya? Macam nak ajak PM jumpa je. Haihhh, entahlaa. Masalah orang bercinta. HA-HA. -___-"

5 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hohoho~ gud luck exam!!

buat sehabis baekk.. ingatkan apa la tadi.. tajuk post gempak tu.. hihi :P

Alia F said...

masalah org bercinta huhh ^^
good luck exams babe :D

.imah. said...

asado ryutaro,
hohohoho~ time kasehhh. :DD
haha, gempak ek? xDD

alia,
hahahaha, tetttt! xDD
good luck tooo~ :DD

IkramAfiq said...

baru nak exam ekk ?? hahah ... ktorg da 2 minggu da ... hahaha

.imah. said...

ikram,
tu laa psl. penat laa nk tunggu.
hahaha. tak aci! :PP