Wednesday, June 9, 2010

KEYEFSI

Haha. Sebut sikit title tu? Dapat sebut tak? Itulah KFC ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian. Saja bagi complicated. Well, inilah masalah orang nak dekat gi-la. Hampir menjadi gi-la di Keyefsi ini. Aida, Alia, Filzah, korang buat aku nak gi-la. Haha. x)

So, tadi macam biasa. Pergi kelas tambahan. Hari ni waktu first bosan gila. Belajar Geografi. Dahlah kena kongsi cikgu. Haha, ape benda lah ni. Rehat then waktu kedua. Pendidikan Islam belajar Sirah. Best jugak. Dok gelakkan budak sebelah aku tuu. Sumpah dia lawak. AHHA! xDD

Lepastu macam biasa jugak. Gerak Keyefsi lah kan. Jumpa mak kat selekoh tu. Haha, biasalah tu. Masuk Keyefsi, makan-makan, kemas-kemas, buatlah NIE tu. Dah boleh nak siap dah kot. Errkk? Apa ayat aku ni? Haha, kira macam boleh siap lepas cuti ni lah. Hehe. :)

*Gambar hiasan dari Alia. Haha*
Gambar semalam actually, tapi takpelah. Grab je. :P

Tapi ada yang luar biasa. Tiba-tiba ada orang pegang kepala saya. Aww, saya rindu dia. Haha, lepastu lagi saya duduk depan orang tu, bebel-bebel. Dia bangun, beli aiskrim. Ohh, terima kasih tapi aiskrim tu tak berapa sedap, muak (haha, gila banyak songeh aku ni). Dia duduk depan saya lagi, saya bebel-bebel lagi, ahh dia pun sama juga membebel. Lepastu dia balik dan cerita tamat. ;) Tapi saya rindu dia lagi.

Perenggan gedik atas ni abaikan. Hari nampak dah nak hujan, jadi aku berjalan pulang dengan hati yang berbunga. Kan Aida? Haha. Esok je last kelas tambahan. Tak sabarnyaa. Lagipun esok kelas sampai pukul 10 je. Lepastuu? NIE lagi dan boleh tidur sampai pukul 10 esoknya. HAHA. Apa kes laa aku ni? xDD

Esok Keyefsi lagi? Haha. xD

6 comments:

fatimah arr said...

wah, hari2 KFC..kaya2..

.imah. said...

fatimah,
hahahaha. jiran awak tu yg kaya.
dia yg membelanja kami semuaa.
HAHA. xDD

iqbal said...

blablabla
xD

.imah. said...

iqbal,
ape blablabla?
:P

fatimah arr said...

dia mmg -.-'

.imah. said...

fatimah,
yeee. memang begitu.
hahaha. xD