Thursday, June 10, 2010

Last But Not Least

Berakhirlah sudah penantian aku menanti berakhirnya kelas tambahan yang akan menjadi kelas tambahan yang terakhir aku akan pergi untuk kali yang terakhir. Berapa banyak akhir daa~ Hahaha. Suka dan lega akhirnya. xDD

Tadi lepak Mc'D. Satu magazine dah siap! Tinggal satu lagi, itupun dah separuh siap. Yeyy! Esok memang dah gembira lah aku tidur. Hehe. Tadi bosan gila. Ambil tisu buat lukisan. Haha, gila punya takde kerja. Nak ambil gambar kat Alia tapi tak online pulak minah tu. Nampaknya aku cilok gambar kat blog kau je aa. Haha. :PP


Mari main lukis-lukis. Tu semua lukisan and tulisan aku okayy?
Haha, nak top okayy? :P


Gi-la. :DD

Esok nak basuh baju, tidur lepastu tidur. Haha, nak kena cepuk dengan emak? Sabtu ni nak berjalan-jalan di Lumut, Perak. Dekat dengan Pangkor. Aww, tak sabar. Excited macam tak pernah pergi pulak aku ni. Hahaha. x)

Sabtu oh Sabtu cepat sikit datang! :DD