Sunday, June 20, 2010

Selamat Tinggal

"Selamat tinggal cuti sekolah. Aku akan merinduimuu." "Kenapa mesti sekolah esok?" "Sekolah, kenapa aku perlu jumpa kau esok?" "Cuti sekolah, janganlah pergi." "Cuti sekolah, janganlah tinggalkan aku." Haa, beginilah kata rata-rata budak sekolah. -.-

Nampak sangat cuti sekolah mereka menyeronokkan. Macam aku? Yehh, macam aku. Sayang betul nak lepaskan cuti sekolah ni. Lepasni kena teruskan usaha sebagai budak sekolah yang akan ambil PMR. Err, macam mana laa result Mid-Year aku kali ni. Errk! -,-'

Hmm, lepas ni jugak kena kembali sedut udara kat dalam kelas tu. Hahaha. Sama je pun udaranya kan? Tak! Tak sama! Kenapa? Entah. Mungkin sebab aku je yang memahami macam mana udara itu. Haa, sudah, merepek. xD

Sekian sahaja dari budak sekolah ini. Budak sekolah yang malas pergi sekolah. Jika begitu sepatutnya tidak dinamakan budak sekolah. Tapi sepatutnya dinamakan budak malas pergi sekolah. Ahh, aku merepek lagi. Takpalah, tak tahan frustrated esok nak sekolah. -.-

Terlalu banyak perkataan sekolah buat aku pening dan mengantuk lah pulak. Haha, ada jiwa dalam diri ini yang semangat nak sekolah. Tidur awal. Bak kata Icah, tak remaja laa tidur awal. Haa, memang laa tu. Tapi aku remaja sekolah. Dah tu, pergi tidurlah! Haha, merepek lagi. xD

Selamat ke sekolah. Kalau tak selamat macam mana? Err, ayat tak mahu pergi sekolah. HAHA. -___-"

No comments: