Tuesday, June 29, 2010

Baru Hari Selasa?

Macam biasa. Pergi sekolah, ada waktu PSV. Dapat tugasan berkaitan dengan plaster of Paris. Haa? Apa tu? Pandai-pandai google lah. Haha, balik tunjuk kat mak. Mak siap boleh cakap, "Elehh, benda ni mintak kat Abang Bari je." Abang Bari, err sepatutnya Paklong Bari panggilan yang sesuai kalau aku nak cakaplah. Haha, Paklong Bari orang yang bertanggungjawab dalam membina ini ;

Insya-Allah raya nanti di sini. Harap-harap memang bolehlah. :)

Harini ada sesi fotografi untuk kelas. Haha, suka gila gambar tahun ni. Rasanyalah. Tengoklah ni. Formal, Free Hand, Candid. Dicilok dari blog kelas. Ahha, spot me if you can with this quality of camera. Tak susah pon sebenarnya, saja je. Haha, harap Alia tidak marahh. x)


Macam comel je lelaki tiga orang belakang tu. Dahlah jauh-jauh perginya. Haha, tadi tak perasan pulak diorang buat macam tu. Ahha, sekarang lelaki dalam kelas tu memang agak pupus selama beberapa minggu setakat ni. Dahlaa ada 5 orang je. Lepastu 2 orang sakit kan. Sorang accident, sorang lagi chickenpox. Haa, 3 jelaa yang tinggal. x)

Tapi tu pun dah cukup riuh dah. Haha, korang riuh okay? Dahlaa suka dengki aku puasa. Bengong. Dan kepada lagi 2 orang yang tak sihat tu, sihat cepat ye? Tambah kecoh lagi kelas tu. Terutama kau Faiz! Rindu nak dengar kau bahan aku. Haha, orang bahan pun rindu. Okayy, tak betul. :P

Petang lepak Mc'd. Ahha, macam bengong je bahan-bahan orang. Petang lagi sikit lepas kena hujan rasa tak betul. Nak marah je semua orang. Maaf ya semua. Err, sakit tekak sakit lidah. Ulcer setepek kat tepi lidah. Duhh, sakit. -.-

Minggu ini masih panjang. Bila nak habis eh? Macam penat je. -,-'

6 comments:

FyZa said...

alolo comeynya pic sekolah 2..rndu kngan blaja sek..;(

.imah. said...

fyza,
aww, comel eh? ahha, x)

fatimah arr said...

SS gamba dia nnt edit background en??rajin tul..huhu

.imah. said...

fatimah,
a'ah, edit background.
bukan kami, tapi kelab media yg rajin.
ahhahaha. xD

iqbal said...

zaman bile edit edit .
da background buruktu, buruk jea la .
hahahaha *gelak jahat
xD

.imah. said...

iqbal,
caitt. dengki betul die ni.
biarlah tak pakai duit die pon.
booooooooooooo! :P