Thursday, August 5, 2010

Hmmm


I don't wanna run away but I can't take it, I don't understand.
Saya tak nak lari tapi saya tak tahan, saya tak faham.

Hahaha, ingat ni Google translate? Tak, bukan.
Ini baris petikan lirik lagu. Cari sendiri lagu apa, kalau mahu.
Tapi lagu ni takde kena mengena dengan saya yang masih bawah umur.
HAHA, cuma suka akan rentak dan melodinya. :)
Cuma terasa pada baris lirik itu SAHAJA. Entahlah.
Berhati kosong, tiada rasa cuma penat. Hmmm.
I don't understand okay? Haha, abaikan. x)

Suka gambar pelangi tu, credit to Uncle Google. :)

4 comments:

naz said...

macam lari kena kejar anjing je hahaha. tak faham kadang kenapa anjing kejar manusia kan hahahahaha

.imah. said...

naz,
wah, bijaklah. tak terfikir pun pasal tu.
minum anmum assential yeh?
beruang kutub tak makan penguin?
ke magnet boleh tarik sudu?
saling berhubung! yeyy!
HAHAHA. xD

Melati Qistyna's Mummy said...

aah la akk pown ske gmbr pelangi yg cik gugel bg tu... hoho

.imah. said...

melati qistyna's mummy,
:)