Wednesday, September 22, 2010

10 HARI (!)

HAHH! 10 hari lagi ni. 10 hari lagi? Ya, memang laa 10 hari takdaanyaa makin hari makin dia naik jadi 20 hari, 30 hari dan seterusnya.

Grr, agak geletaq gelegaq. Persediaan sama macam trial haritu. Tapi kau nak jugak ke result sama macam trial tu? AH! TAKNAK(!) Jadi, apa lagi? Cepat laa pulun Imah! Apa kauu tunggu lagi depan PC ni?!

Baiklah, aku pergi sekarang. Byee, byee alam maya. Biarlah ini jadi janji aku yang last dan betul betul terlaksana untuk tidak mewujudkan diri dalam alam mayaa ini selama 16 hari! Jumpa lagi alam maya. ;(

Mak, ayah, adik-beradik, guru-guru kawan-kawan dan awak, maafkan saya atas semua salah silap, kelantangan bicara dan kesalahan dalam perbuatan yang mengguris hati dan boleh menyebabkan anda semua rasa macam nak bagi kaki ke muka tak berapa hensem saya ini. Maaf sekali lagi! Doakan kejayaan saya untuk PMR 2010 ini. Terima kasih untuk semua. Assalamualaikum. :)

Ya Allah, permudahkan aku untuk menghadapi peperiksaan ini. Bantulah aku untuk memberi yang terbaik dan mendapat yang terbaik. Ammiinnn. :)

PMR 2010, aku datang ni! :O

4 comments:

Alia F said...

Aminn :)

~ain said...

kalau dapat 1A along kasi RM10 ok? deal!!!!!!!

.imah. said...

alia,
amiiinnn jugak. :)

along,
tara hal laa. get ready je duit. paling kurang mesti ada RM10 haa. abesam dgn along asing asing aa. sorang RM10. HAHAHAHAHA.
(mampuihh, aku kenaa katuk nnti. HAHA. :PP)

~ain said...

mmg nk kena luku laaaaaa ni.......