Sunday, September 19, 2010

Pengapit

Haha, petang tadi jadi pengapit Aida. Tembel je minah ni, ade ke tak bagi aku balik? Datang paling awal, balik pun dah nak jadi yang paling lewat. Nana ganti. HAHA, nasib baik mak call suruh balik. :PP

Mari makanggg! Mee goreng MakCik Tati sedap laa Daa. Haha, kek batik kauu okayy jugak. Nasib baik ingat nak letak telur, siap 4 biji lagi ye? HAHA. :DD
Mari layan budak kecik. Budak ni mukaa dia dah macam Cina dah aku nengok. Tapi comel. Elehh, budak manaa yang tak comel? Haha, pastu siap baik gilee dengan aku lagi tuu, layan pulak aku ambil gambar dia, senyum je dengan botol susu die tuu. :DD


Tapi ada budak tu pulak dia terasa orang cakap dia yang macam Cina. Haha. Awak macam Cina jugak sikit, tapi takde laa macam budak tuu. Haha, :P

Damn! Esok sekolah. Cuti 2 minggu macam 2 hari. Haha, malasnyeeeee. Tapi lagi 2 minggu separuh masa kedua! Gila kauu! Aku macam relax je ni. Ishh, teruk! Hmm, takpe, I will try my best. Haha, macam ayat siapa je. Kan Daa kan? :PP

Sudah laa. Mari laa tengok Jin Notti dulu sebelum tidur. Haha. Takpee, sekalii sekalaa. Byebyee. Selamat sekolah semula wahai budak-budak sekolah sekalian! :P

Err, tiba-tiba sakit tekak and rasa nak demam pulak. -___-"

3 comments:

~ain said...

bila mual sekolah tekak pun sakit laaa ye.. hahaha

aida , said...

i'll try my best :) HAHA

.imah. said...

along,
ishh, betul laa sakit tekak ni.
hahaha, :P

aida,
yes. you owe me what?
HAHA. :PP