Wednesday, September 15, 2010

Seminggu Empat Hari

Haa, sudah seminggu empat hari berada di perantauan. Ahaha, perantauan laa sangat. Kampung Pantai Tengah je pun. Haha, yeke tidak nama kampung aku tu. Belasah jelaa. Tapi ini suatu tempoh yang paling lama di perantauan (kampung tu laa). Erkk! Rasa macam setahun empat bulan sebab tak belayar di alam mayaa. Cehwahh. x)

Hari Raya 2010, biasa saja. Yang luar biasa sikit beraya di rumah baru Mak. Wah wah wah, ada rumah baru mak I ni youuu. Seronok benoo sampai kitorang si anak tidak mendapat duit raya kerana sudah duduk di dalam sampul raya yang besauuu (rumah mak itu). Takpe, kami pasrah. :P

Belakang tu sampul besauu, di tangan sampul kecik aje.

Familyyy! ♥♥♥ :DD

Keramaian di 1 Syawal. Walaupun tak berapa ramai sangat. :)

Depan rumah baru. :DD

Ohh, duit raya paling sikit tahun ni. Sila gelakkan kerana jumlahnya kurang daripada RM20. Sayuuu saja hati ini. Dah laa memang tengah kopak sangat ni. Sekali dapat RM7belas. HAHA. Takpe, aku pasrah. Rasa macam nak cepat bukak sekolah cepat je, baru lah masyukkk. Haha. :P

Sampai hari raya keenam ni, buku tak buka pun. Haha, ghairah tengok movie je. Haha, perkataan "ghairah" tu macam ape je. Bukan movie "ehemehem" ya! Ini tengok movie melayu, jepun, korea, hindustan pun ade. Haha. Adehhh, apa nak jadi nii? :P

Sudahlaa cerita pasal raya tu. Kau nak periksa. Tapi buku buka bila sekolah buka lah. Boleh? Haha, macam bagusss sangat taknak baca buku. Boo diaaa boo diaa! Okay, fine, boo la, tak peduli, nak pergi mandi, byeee. :P

Oh, rumah Serdang, saya rindu internet yang ada dalam awak. HAHA! :P

3 comments:

naz said...

aww raya rumah baru nampak. kemain dalam lagi jalan nya nak masuk haha tempat misteri ni. selamat hari raya

hamzah ian said...

haha.. ape la lu naz..

btw baju raye mmg cun ow

.imah. said...

naz,
hahaha. memang kedalam benoo jalan masuknye.
ikutkan nk belakang lagi pun bole,
tanah tu panjang ke belakang.
HAHA, nnti ckp ngn mak laa,
angkat rumah tu letak depan sikit.
HAHAHAHA. :PP

hamzah ian,
trima kaseyyy. :DD