Tuesday, October 19, 2010

Hijau-Hijau Si Sepupu Lego

Hijau-hijau Si Sepupu Lego, sungguh pun hijau ku pandang comel. HAHAHA. Ini ala-ala ; Hitam-hitam si tampok manggis, sungguhpun hitam ku pandang manis laa kiranya. Ecehwahhh. :PP

Ayahku pulang dari kerja
Ayahku bawakkan novel-novel ini
Ponponponponpon Ponpon Ponpon
Mana ada novel yang ada bunyi
Jangan percaya dengan tulisan biru ini.


Sila kerutkan dahi selepas membaca mukadimah entri ni. Haha. Motif? Tak dikenal pasti. Nah laa Along, hamekkk hamekk laa gambar novel ni. Nak sangat. Hamekk hamekkk. HAHAHA. :PP

Ehem-ehem-ehem. *batuk batuk buat betulkan suara*
Dapatkan novel baru terbitan PTS One Sdn. Bhd. yang bertajuk Sepupu Lego di kedai buku berhampiran dengan anda. Novelnya kecil dan hijau serta mudah dibawa ke mana-mana. Marilah semua mendapatkannya.

Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan khas untuk anda dari sang penulisnya. EHH, penulis boleh letak sang ke kat depan? HAHA. Pon boleh, pon boleh. Ini diaaa, novel sequel siri LEGO. Walaupun Lego dah tak ada, tapi kenang-kenangannya sudah ada dua. ;')

Jadi macam biasa ada sepuluh novel ini untuk penulis-penulisnya. Sekali Along dah chop dulu 7 buah laaa. Tinggal lagi 3. 1 untuk simpanan keluarga dan yang ada pada aku hanya 2. Tapi yang 2 itu, aku pun dah tak tau nak buat apa. Rasa macam nak buat contest je. Hehehe, teringin laa jadi tuan punya contest. Asyik masuk contest je tapi tak pernah menang bosan jugak kan?

Jadi apa kata aku buat contest dan bagi orang menang pulak? Haha, ada sesiapa berminat? Buat contest takde sesiapa yang berminat serupa takyah je kan kan kan? Kalau takde, aku buat perhiasan je lagi 2 novel tu. Hahaha. Marilah berikan pendapat anda beramai-ramai. Kepala hotak ni dah macam-macam idea contest yang terlintas. Hehe, :)

Insya-Allah akan ada 3 lagi siri LEGO pada masa akan datang. ;)

9 comments:

~ain said...

ewah.. (sambil joget2) lalalala

.imah. said...

along,
ni ape kena joget joget kat blog org ni? sakit ke? HAHAHA. :PP

padahal, sebenarnya rasa nak joget joget jugak ni. HAHA. :PP

fatihahnur ♥ said...

akak yg tulis cite nie ke ?
buat la contest :)

.imah. said...

fatihah,
bukan akk sorg je. dgn along akk sekali. hehehe. :)

buat contest? memang rasa mcm nk buat je. tapi tunggu dulu lah. hehe. :)

iqbal said...

bile bole beli nie ? hahaha

Ikram said...

haaa,
Tahniah ..da ada novel sendiri tu !
Bila nak wat movie pulak?? *tandasoal

.imah. said...

iqbal,
beli la kat saya. diskaun diskaun.
HAHAHA, bukan baca pun. membazir je tauu die ni. HAHA. :P

ikram,
terima kasih! *tandaseru HAHA, :P
movie? *tandasoal
entah zaman bila entah. HAHA. :P

iqbal said...

e'eleh . bace lah . die jea ta taw :D

.imah. said...

iqbal,
e'elee. yelaaa tu, baca sangat laa tu. baca pun bukannye habis. ingt org tak tauu ke? wekk! :P