Saturday, December 18, 2010

Bulat

Bukan nak membebel pasal bentuk bulat sekarang ni ye. Walaupun aku tau, aku dah semakin bulat semenjak cuti sekolah ni. Eleh Imah, kau memang bulat pun. Tak sedar dighi laa puloks. Haha. Biaq pi laa. :P

Ini diaa Bulat yang ingin diperkatakan itu. Bulat yang sangat gemuk pendek dan jalan terkedek kedek. Gilaa, aku rasa nak picit tau tak! Geram gileee. Lagi lagi bila tengok Bulat ni melekat ketepek duk tido atas simen lepas penat bergusti dengan adik dia, Wira. Ahh, tak matching nama dia dengan nama adik dia. Patutnya nama dia Buyat adik dia Buyot. Barulaa kembar yang comel. Hahaha. :)

Tapi gambar Wira belum ada lagi laa. Takpe, sama comel je diekor ni. Wira tu garang sikit. Nak tangkap pun susah. Bulu Wira sejibik macam mak dia punya bulu. Nama mak dia Penyet. Gambar Penyet pun takde jugak. Tapi yang penting 3 beranak ni memang comel. Penyet dan anak kembar dia, Bulat dan Buyot, eh bukan Buyot, Wira. Hehe, :)
Haa, tengok tu. Korang takde rasa nak picit ke pijak ke tengok Bulat ni? Ke aku yang over excited sebab dia comel sangat? Hahaha. Suke gila kalau tengok dia jalan terkedek kedek. Sangat cute dan memang macam nak kena PICIT! Haha. :DD

Tapi kadang kadang kalau aku dok timang timang Bulat ni, Komot dah ushaa panas. Eleehh Komot, kedengki gila. Hahaha. Awak pun comel laa Komot. Tapi busuk sikit. Bila aku nak mandikan kauu ni? Adehh, dah lama dah tak mandikan. Patutlaa busuk. Haha, dah beli syampu kucing nanti siaplaa kau Komot, kena MANDI! Ahahaha. ;p

Bulat! Awak sangat comel! :DD

4 comments:

• Alya • said...

Hahaha! 1st time tgk kucing tido telentang cm tuh :P sma la mcm kucing alya. jalan tekedek kedek perot boroi kaki pendek xP

CkDs AhRa said...

bulat2..ekor tak bape nak ada..kesian......hahahaha...

iqbal said...

sikit hari kene pijak la nie xD

.imah. said...

alya,
die penat sgt tu. ahaha.
mesti comel jugak kan?
kirim salam ye. ahahaha. ;p

kak ct,
ekor ade. tapi ujung ekor takde bulu. cacat dan comel. ahaha. ;p

iqbal,
pijak laa kalau berani.
saya pijak awk balik, tau laa.
hahaha. ;p