Wednesday, December 8, 2010

Lama Senyap Menyepi

Ya, agak lama jugak lah. Seminggu lebih sikit kan? So, here comes all the updates. Since 1st December sampai harini, 8th December. Okay, mula mula macam cilaka hawau punya sakit hati. But, semuaaa hilang harini. Senak perut aku gelak. HAHA. Thanx guys for this super duper damn great day! :DD

1st December - 7th December : Kampung Time!
Boring. Haha, memang itu lah yang selalu kan? Photo shoot dekat pantai. Oh, baru macam sedar kampung aku ni hensem jugak ye? Sunset hensem oi. Pantai pun cantik. Wuu, masing masing dah berangan nak buat photo shoot gambar kahwin kat sini je. Haha, apekah? Harap harap pantai ni masih kekal indah begini. Cehwahh, x)




3rd December : Ujian Kecenderungan Kemasukan ke MRSM
Okay, susah. Itu je yang mampu aku katakan. Haha, biaq pi lah. Memang tak yakin dapat pun. Soalan math yang ke-10 baru aku jawab betul betul. Hamek kau, yang lain dah pening. Ujian keperibadian je yang sonang kemain sehingga aku jadi orang kedua keluar makmal komputer tu. Haha, sudah lah. xD

8th December : Class BBQ Party!
GILAK ah! Happening sangat sangat sangat! Memang ini jamuan yang paling best lah. Berjaya jugak kita jadikan jamuan ni jamuan yang paling best kan? Hee, seriously, aku sayang korang! :)

Esok event lain pulak yang menanti. Hee. :)

2 comments: