Thursday, December 9, 2010

Perfect Three

Bersama mereka tersayang, pergi The Mines tadi. Movie-ing, Aku Tak Bodoh. Serius, cerita ni hebat gile. Kalau lawak, memang lawak and kalau sedih memang sedih. Aku pun dah nak termenangis tadi. Ahha, tengok laa. Serius best, 5 bintang daripada 5 bintang. Bintang penuh laa kiranya. HAHA. x)

Then, macam biasa jalan sana sini. Tapi kejap, masuk Gramedia ternampak ni. Haaa, ada pun dua dua kembar ni. Tapi kenapa letak jauh jauh? Tinggi pulak tu. Aku nak tengok pun kena jengket. Kata novel kanak-kanak, letaklah rendah. Ciss, rasa macam nak alihkan je. HAHA. xD
Dah, malas nak cerita banyak. Tengok jelaa ni. By the way, akhirnyaaa dapat jugak makan Big Apple Donut. Haha. :)


Serius, suke gila yang atas ini. Hee. :)


We're the perfect three. :)

5 comments:

Mimi ! said...

yang kanan tu ke pakwe hah??? :) kekeke

CkDs AhRa said...

ha dating ek???hamboi2...hahahaha

.imah. said...

mimi,
eyh! shhh! hahaha. ;p

kak ct,
;p

~ain said...

haaaaaa.. bersilang2 kaki plak ek... hamboi.. imah, apesal mata 'dia' sepet? hehehehe

.imah. said...

along,
hahaha. mata die mmg sepet kot. xDD