Thursday, December 23, 2010

Speechless

Dah dapat penentuannya! Fuhh, fuhh, speechless. Tak sangka duhh. Sangat tidak sangka. Menanges terus depan depan cikgu tu jugak. Orang lain dah jerit jerit. Aku pulak menanges. Ciss. Segan pulak menanges macamtu. Tapi macam mana lagi nak ekspresikan rasa tu kalau dah speechless kan? Kawan-kawan yang lain dah jerit jerit, happy laa tu! Tahniah korang! Aku tumpang gembira macam tumpang payung colourfull ni. HAHA.
Kenapa aku dapat macam ni? Layak ke aku dapat macam ni? Sesuai ke dengan usaha aku haritu? Betul ke sesuai? Sesuai laa kot, kalau tak, tak dapat macam ni.
Alhamdulillah, syukur. :)

17 comments:

Dieyna said...

congrat ye imah dapat 8A :)

Nanad. said...

fiwwwiiitttt! congrats!

nurulbalqis said...

Imahhh, tahniaahhh ! Wahhh ;D 8A laa =) Balqis kurangg 1 je.. Hehehe..

meowwmania said...

wahhh tahniah dik! akk tumpang bangga jadik lah hehe..

nina said...

congratz imah .
:)
jeles la dgn imah .

.imah. said...

teghimee kaseyy semua. :)

nashue said...

tahniah ye,dik.Semoga dapat teruskan kecemerlangan bila masuk kelas sains...TAHNIAH

Nadia Fazira said...

congrats imah !

Farehaa :D said...

congratssss imahhh :)

.imah. said...

yehh, teghime kaseyy. :)

Mimi ! said...

congratulation!!!
btw~ tu bukan tumpang gembira tapi tumpang kasih. bukan ke gambar tu maksudnye laki tu ade dua kekasih? haha abaikan, sy suka gmbr tuu.

imah!!! tahniahhhh :)

.imah. said...

mimi,
hahaaa. mana mana pun boleh laa. belasah sajee. ;p

teghimee kaseyyy! mimi jugak tahniah! :DD

• Alya • said...

congratsssssss (: nahh, skrg dah tk payah nk geletaq gelegaq semua dah :P

hasrul hassan said...

Salam .. tahniah dari saya.

Saya wat entri khas untuk adik .. dalam blog

http://hasrulhasan.blogspot.com

.imah. said...

terima kaseh. :)

Lina_Lin said...

congrat dear..
teruskan usaha tok capai cita2 u ukei :)

.imah. said...

yeyy, thanx. :)