Tuesday, January 11, 2011

11.1.11

Nombor kena kasi cantik sikit macam harini maa. Semua nak satu je. Haha, tu belum lagi 11.11.11. Haaaaa, lagi banyak satu. Ahh, ada apa pada nombor? :P

Eh, ada apa pada nombor? Takde apa sangat pun. Cuma bila sampai tengok nombor banyak banyak dalam kelas Physics terus jadi "AHHH, apsal aku mengantuk ni?" Haha, betul laa tak boleh belajar dalam Lab Physics. Terus rasa macam nak baring atas meja tu je. Adehh sungguh! -.-

Lepas balik daripada Lab Physics tu still mengantuk lagi. Haa, nampak sangat lab tu ada badi. BADI mengantuk! Argh, takleh fokus betul aku bila mengantuk mengantuk ni. Hilang punca. Masuk kelas agama and English lepastu terasa mengantuk lagi. Adehh. -.-

Ceh, konon BADI mengantuk. Padahal kau yang tidur lambat, tembel! HAHA, hidup penuh dengan alasan kan? Biasa laa tu. Malam ni taknak online laa. Kang melalut sampai pukul 12 lepastu masuk lab Physics esok terus mengantuk. Ah, tak logik betul. HAHA. :P

Tapi bila petang lepas kelas Sivik tak ngantuk terus. Haha, jalan balik dengan penuh semangat, ada homework yang perlu dibuat. Bila dah siap homework, ada orang kata nak datang belanja aiskrim. Ahh, itu hutang dadih haritu. Bukan belanja. :P
Wall's Cornetto Royale Blackforest Flirt yang penuh dengan limpahan blackforest. Tapi nak tunggu limpahan tu kena makan sampai ke calung. Kalau tak kena marah dengan orang tu. "Boleh tak makan je terus sampai jumpa blackforest tu, takyah laa gigit sekali nak tanya, gigit sekali nak tanya." Haha. :P

Ini dah kali ke-banyak orang tu belanja benda manis. Ahh, memang manis. Walaupun selalu kena rompak je benda manis ni. HAHA. Terimeee kaseyyy, Awak yang manis! Saya sayaaaaang awak. :DD
Physics oh Physics, TOLONG jangan buat aku mengantuk lagi esok! -.-

4 comments:

iqbal said...

ayat makan dalam haha xD

.imah. said...

iqbal,
ayat yg mne yg mkn dlm?
bnyk ayat ni. hahaha. ;p

nashue said...

salam,dik..biasalah tu masuk lab fizik je terus ngantuk.Standard ar bagi SMKSS punya students..hehehe

.imah. said...

nashue,
hahaha. yeke? so mmg turun-temurun laa ni? xD
kire okay laa, bukan saya sorg je yg mngantuk.
mmg betul lah kot lab phsysics tu ade badi ye? HAHAHAHA. xD