Saturday, January 15, 2011

Semakan Dalam Talian yang Dinantikan

Bangun pagi tadi dengan tabah. Gila bah, jarang betul aku bangun awal pagi bila hari hari minggu begini. Hari minggu kan hari tidur yang paling dinanti! Tapi tadi terpaksa dikorbankan nak pergi mesyuarat agung KRS. Aku pegi mesyuarat agung unit beruniform? Hari Sabtu? Gila bah, ada yang tak percaya. HAHA. xD

Tak, azam tahun ni, nak datang mesyuarat agung walaupun hari sabtu sebab tahun ni unit beruniform hari Rabu dan bukan lagi hari Sabtu macam tahun lepas. So, boleh consider lagi nak datang laa sebab hari Rabu kan? Tapi ingatkan nak jugak laa skip, datang sebulan sekali je kan. HAHA, sekali TERjadi Naib Bendahari pulak. Yeah, terima kasih korang. Aku dah laa baru masuk tahun ni. Sampainyaa hati korang. Tskkk. T_T
Balik tu ramai dah bising pasal surat tawaran SBP. OMG, dah makin hampir kepada sesuatu yang tak pasti untuk aku. Tapi yang pasti, akan memeningkan aku. Apa lah jadi pada masa hadapan aku. Berpandangan jauh ni, penat aku fikir. Bila dapat nanti nak kena fikir lagi. Haih, penat memikir. Sebab tu rambut banyak gugur kot. HAHA. -.-

Hmm, biarlah dulu. Kita tengok siapa yang kena. Haha, tadi nak jugak laa cari semakan dalam talian permohonan ke Tingkatan 4 SBP 2011 tu. Tapi takde pulak. Kalau ada, senang sikit aku takyah tunggu abang posmen tu. Hahaa. x)
Seorang demi seorang kawan lagi yang mungkin akan tinggalkan aku. Haih. :(

2 comments:

Mimi ! said...

KRS? Saya pun! :)

.imah. said...

mimi,
ahha, sama pulak! hehe. :D