Tuesday, January 18, 2011

Semakan Tawaran Ke Tingkatan 4

Haaa, dah tahu dah tahu! DAH TAHU! DAH TAHU LAH! DAH! Perlu ke aku jerit jerit ni? Hahaa, terover react pulak. Punya lah aku tunggu ni semalam. Berkali kali klik http://www.moe.gov.my ni haa. BERKALI KALI ye, dari petang sampai malam. Pagi tadi baru nak keluar. Hampagas betul. Haha. :P

Okay, mula mula kita klik SBP Semakan Tawaran Kemasukan ke Tingkatan 4 Sekolah Berasrama Penuh Tahun 2011. Masukkan Angka Giliran PMR 2010. Malas nak masukkan No. MyKad sebab panjang sangat. HAHA, tu pun nak berkira. Kecoh laa luu! :P
Walaupun aku dah tahu result nya pagi tadi dari kawan, aku nak tengok jugak dengan mata kepala aku sendiri kan. Baru rasa percaya, baru rasa puas hati. Dan bila klick "Semakan" je, ini yang keluar. Meh aku zoom siap siap.
Perasaan? Entah. Aku pun tak beghape pasti. Cuma aku lega sikit sebab tak payah pening fikir nak pergi ke tak. Kalau macam ni kan, memang dah sahih bahawasanya aku tak dapat. Tak perlu lah kau nak fikir kan?

Boleh e-Rayuan sekali pun aku taknak lah. Orang dah tak sudi nak amik aku, taknak laa merayu-rayu kang layu jugak bila tak dapat. Kan kan kan? Hehe, so let follow the flow. Kita tunggu MRSM yang kompem aku tak dapat tu. Haha, dah kompem tak dapat nak tunggu jugak tu? Kompem sendiri je sebab soalan dia haritu memang taknak susah lagi kan? HAHA. Takpe, wait and see. Tapi aku tak harapkan sangat pun sebenarnya. Hehe, aku sedar kemampuan aku. ;p
MRSM! Ku tunggu jandamu keputusanmu! :P

No comments: