Thursday, February 10, 2011

BANYAKNYA!

Yeh, banyaknya nak cerita harini. BANYAKNYA! BANYAKNYA! Dah ready nak baca? Dah ready? Alaa, baca lah bacalah. Membaca kan jambatan ilmu. Pujukan ni ada udang di sebalik batu tau. Baca jelaaa. Teheee. ^^

Mula mula time kat sekolah tadi. Okay, belajar Add Math tanpa membawa bukunya adalah sangat sukar. Ini semua kerana confuse tengok jadual. Ingatkan MT tu MA. Adeh, damn betul. Rasa nak menangis belakang kelas. EH, jap. Kalau bawak buku sekali pun sebenarnya dah sukar. HUWAAA, tabahkan hati kau IMAH, inilah nasib budak 4ST1. Ciskek, ayat cikgu Add Math. -.-

Petang tu, stay sekolah sebab ada PRS. Ada foreigner datang bagi ceramah pasal HIV/AIDS. Oh, yang perempuan serius lawaaaa and yang lelaki, toksah cakap laa. AUWWW, masing masing hidung boleh sangkut baju. SANGAT lah mancung. Terharu aku tengok. AH, tak memasal je nak terharu apsal? TEMBEL! :P

Ini Chi. Dari Vietnam sebab tu muka macam oghang Melayu sikit. Sangat lembut orangnya. Cakap, alahai slownya. Hehe.

Pedro dan ramai ramai!

Pedro lagi dan dah tak beghapa ramai dah. Haha, aku rasa Pedro ni laa paling letih nak melayan perangai GETEK mereka mereka yang terlibat. Eleh, kau pun terlibat sama Imah, JANGAN nak menafikan. Bhahaha, yelaaa. Oh, GETEK tu GEDIK dalam loghat Sabah. Haha, Fitri yang ajar. ;p

Haa, boleh kan peghasan nak ada gambar berdua macam ni. Sebab senior dah conquer gambar solo dengan beliau ni haa. HAHA, crop sudah. Okay, ini BATAK. Hello, he is Brazilian okay? Tak dapat jumpa Kaka, jumpa Pedro pun jadi la. HAHAHAHA. Boo IMAH boo! PENDEK! Paras bahu je weh. xD
Tapi group kitorang macam rapat sikit dengan Kak Chi yang dari Vietnam tu, Mike yang macam Maher Zain tu dengan Pedro. OH, Pedro! HAHAHA. BATAK! :P

Kemudian balik ke rumah, online online online terus add FB orang orang tadi. Lagi sekali, BATAK! Haha, pastu dapat email daripada Boutique E-dast. Alaa, yang dekat dengan SMKSS sekolah aku tu. Okay, BATAK lagi. MAAF. Sekarang, aku dengan rendah dirinya nak mintak tolong kat korang. MEH! Tolong! Hee~ :)
MULA MULA, LIKE FAN PAGES E-DAST NI,
LEPASTU BOLEH LIKE GAMBAR NI EH? EH EH EH?
OKAY, THANK YOUUUUUUUU! SAYANG KORANG. MUAH MUAH MUAH. FLYING KISS. HAHA, OKAY, ITU OVER. TAPI, TOLONG LIKE EH EH EH? EH? HAHA, THANK YOUUUU LAGI SEKALI.
Haaa, kan dah cakap. Banyak benda nak cerita ni. Cakap pasal banyak. HAA, banyak homework lagi yang aku tak buat tu. Lagi-lagi Add Math. OMG! Better buat sekarang. Sudah sudah dengan binatang empat segi ni. Haha, okay bye! :)
ADD MATH, JANGAN BUAT AKU MENANGIS OKAY? ♥
PEDRO, AWAK HENSEM OKAY? ♥
KORANG, TOLONG LIKE KAN TU OKAY? ♥
DAH, AKU NAK SIAPKAN HOMEWORK OKAY? ♥
Waaaaa, BANYAKNYA penutup aku harini. HAHA. Tatatititutuu~ xD

4 comments:

Unknown said...

awek lawa bhai baju petak tu . woot wott . HAHA

.imah. said...

iqbal,
yeah lawa. kiutmiut je.
tapi takleh lawan kehenseman pedro.
booooo! hahaha. ;p

*ehh, mata saya lagi cute kan? awak yg ckp tadi. hahahaha. ;p*

Unknown said...

haha, hensem biasa jea, cody simpson lagi hensem . HAHA . mata awak bg saya la cute, bagi orang lain ta taw la . HAHA

.imah. said...

iqbal,
mana ade biasa. ewwww, cody simpson? jauh gilaaaaaaa beza drpd pedro! hahahaha. ;p

ahh, cute jugak laa tu. haha. ;p