Sunday, February 13, 2011

Dan Sebenarnya...

Aku sebenarnya dah click 'New Post' ni daripada Sabtu semalam. Yelahkan, sekarang dah pukul 12, kira hari Ahad laa kan. Haha, lepastu tinggalkan kejap terus lupa kau nak membebel apa laa ni. HAHA. -.-
45 minit kemudian..........
Okay, dah ingat dah kot. Sebenarnya aku pun dah lupa nak taip apa. HAHA, sudah laa. Tak tau nak taip apa dah pun. Hamek laa gambar ni haa. Sendiri korang tau laa. Ini namanya nak megah, dapat naik pentas pakai jubah ABAYA, hahaha ala-ala jubah graduate. ECEHWAH, peghasan kejap beb, peghasan kejap.
Tapi kalau dapat pakai jubah yang memang untuk graduate tu mesti lagi puas kan? Hahaa, banyak tahun lagi nak tunggu macam tu. BANYAK tahun. Makanya, BANYAK tahun lagi aku kena sabar nak hadap semua ni. BANYAK lagi, yeahhh! BANYAK kan bersabar Imah, BANYAK kan bersabar. YEAH! :O

Dan sebenarnya ku mengharapkan di sebalik senyumanmu itu kau juga merindui aku aku buat entri ni nak naikkan semangat cuba siapkan Add Math lagi 5 soalan ni. AH, asal Add Math je mesti rasa nak nangis. Serius nak nangis sebab kerja ada 7 soalan, tapi selalu dapat jawab dalam 2-3 soalan je. Sayu gila hati ni. Rasa macam, "Apa pasal laaa aku bengap sangat ni?" Adehh. -.-

SABAR Imah, yeah! SABAR! SABAR! SABAR! Sekurang kurangnya kau tak yah rasa seksa duduk jauh dari keluarga macam yang kawan kawan kau yang duduk hostel rasa buat masa ni. Kata nak pakai jubah graduate yang betul betul kan? Tunggu lah orang kampung! Nantikan kemunculan aku ke kampung ini dengan jubah graduate! Yeyy! ITULAH SEMANGATNYAAAA!

Dah, tadi batak sangat kata dah lupa nak taip apa, yang aku taip banyak banyak banyak perenggan ni kenapa? Hahaha, ini namanya SAKAI, ye, SAKAI. Update blog gheti, buat Add Math tak gheti. CISKEK betul! -__________-"
Korang rasa apa agaknya aku nak buat dengan Add Math ni. Aku ni dah laa slowww. Tskkk. Sentap hati mak nakk. T___T

No comments: