Wednesday, February 9, 2011

HACHOO HACHOO HACHOO

Simptom HACHOO HACHOO HACHOO tanpa henti seperti budak ini telah menghantui hari hari kini, walaupun aku takdelah rambut berkaler kaler macam tu. HAHAHA. Ayat macam gila memoyos. xD
Disebabkan itu, aku telah menggiatkan untuk meminum air ini sebanyak mungkin. Botol air mineral 100 plus yang 1.5 liter dah beghapa banyak kali habis habis habis dan habis. Ahh, memang puas, tapi tak jugak hilang hilang HACHOO HACHOO HACHOO ni. -.-
EH, salah. Ini bukan air kosong. Ini air teh o yang ade OGHANG tu suka sangat tu. Auwwww. HAHAHA. Bawah ni baru betul air kosong. ;p
Ciskek, penat jugak asyik HACHOO HACHOO HACHOO ni. Rasa macam nak cabut hidung je. Ubat dah makan dah. Tengok laa bila boleh baik. Alaaahai, baik laa cepat. Penat jugak dok HACHOO HACHOO HACHOO je setiap minit. -.-

HACHOO HACHOO HACHOO. Haa, tengok sound effect tu. Nak taip entri pun dok HACHOO HACHOO HACHOO lagi. Haha, okay, ini over. Bye, nota Sejarah cikgu Mery Christmas : dia yang suruh ingat nama dia dengan festival ni, HAHA geng Fitri si budak Sabah tu. HAHA, made in Sabah juga bah itu cikgu. ;p
HACHOO HACHOO HACHOO! -.-

2 comments:

iqbal said...

kesian die ye ? HAHA

.imah. said...

iqbal,
yelaa. kesian laa.
hahaha. ;p