Friday, March 4, 2011

Diam Diam

Tak, ini bukan lagu Tilu yang Diam-Diam tu. Dan sebenarnya aku ni bukan diam sangat pun. Hahaha. Tengok aje lah semalam, sambil jalan nak masuk kelas lepas rehat, dengan senang hatinya hulur sudu plastik dekat mereka yang aku kenal dan bertuah sambil cakap, "SELAMAT HARI JADI!". Keji gila perangai, apa motif entah. Terencat macam sepankunen ni haa kot. HAHAHA. xD
Oh, ada kot motif. Nak ingatkan diorang hari jadi aku nak dekat ni. Bhahaha, kan dah kata, perangai keji. Kalau tak takkan laa ambil sudu plastik kantin tu banyak banyak kan? Pastu takdelah bagi kat orang macam tu sambil ucap hari jadi walaupun hari jadi diorang lambat lagi atau daah lepas kan? Keji, HAHA. ;p

Tapi bising-bising aku pun takdelah perangai keji busuk hati sangat sampai nak rampas apa yang orang lain ada. Well, mengendeng-ngendeng dekat semua orang yang dekat dengan aku dan semua barang aku. Yang lain pun sama, layankan sangat! Dah suka apa yang aku ada pulak, aphal? Mula-mula OK, lama-lama KO. Yang ni baru betul aku diam diam menyampah. DAMN! -.-
Diam diam aku, tak bermakna aku tahan sangat dengan perangai korang. Tunggu saat kesabaran aku teruji pada tahap maksimum, kau tahu lah aku macam mana. Jangan sampai tak mengaku sedara. Haha, sial je perangai. Ahh, persetankan itu semua. xD

Tinggal dulu yang tu. Sekarang aku rasanya nak selalu buat appointment dengan Kak Z a.k.a Pn. Zawiah lah. Cehwahh, nama nak Kak Z je cikgu. Cool laa nama cikgu. HEHEHE. Lepas appointment haritu teghus faham chapter 3 Add Math yang aku tak faham langsung tu. Memang terbaik. Cikgu, get ready tiap tiap minggu nanti nampak muka saya je yang ada penyakit, nak buat appointment. HAHA. :D
March, so far so good. Walaupun ada part diam diam aku menyampah tu. Tapi takpe, aku cuba mempertongsampahkan semua tu. Diorang memang affect emosi aku sikit tapi bukan hidup aku. So, come on Imah! Chillax! Chillax! Heeee! ^^
Ya, saya sedang CHILLAX! March, teruskan berkelakuan baik! ♥ :)

No comments: