Wednesday, March 2, 2011

March is Here Again! :D

Wahhhhh, lamanya tak ketak-ketak-ketak dekat ruang 'Posting, New Post' ni. Banyak benda yang buat hati serabut. Aku pun tak paham. Ahh, sudah lah. Takyah pahamkan benda yang menyuram suriram ram ram kan hari aku. Haha. x)
WAH! Dah March! Seminggu lagi boleh ambil lesen motor. MASALAHNYA SEKARANG, kau gheti ke bawa motor ngok? Haha, ye, memang tak gheti. Saja nak remind kan korang hari jadi aku dah dekat ni. Bhahahaha, keji keji. xD

Awal March, berjalan lancar. E'eleh, baru dua hari March. Haih, tolong lah jadi baik March oi. Awak kan bulan kesayangan sayaa! Heeeeeee~ :)
  1. Ujian Februari semua dah lepas except for Physics. E'eleh, Ujian Februari tapi buat bulan March. Baik tukar nama jadi Ujian March kan? Hahaha. Takpelah cikgu, saya JAWAB jelaa nanti. Haha. x)
  2. Kertas Ujian Februari Add Math dah dapat. PERGH! LULUS DOHHHHH! Hahaha, bapak excited. Kalau setakat 18/30 tu apa kejadah an? Haha, takpe, yang penting, LULUS! xD
  3. Oh, yeah. Ternasib baik boleh menang Kuiz Spontan Incik Kamal Adli. Pergh, dapat dua tiket free Kembar Siang weh! Kira hadiah hari jadi dari Incik Kamal Adli boleh kan? Hahaha, gedik oi gedik! Siapa nak ikut? Bagi aku hadiah hari jadi dulu! Okay, ini namanya muka TAK TAHU MALU, sungguh keji. Hahaha. ;p
  4. Berbubu bobot dengan bobot bengong. Hahaha, dah jumpa nak webcam lagi. Kita pentamak kan bobot kan? Haha, bobot bobot bengong. ;p
Ada lagi 29 hari lagi bulan March ni. March yang ku sayangi, tolonglah bersopan santun dengan saya yeh? Jangan menyuram suri ram ram kan hari saya macam yang Februari buat tu. Tskkk. TOLONG yeah, TEGHIME KASEYYY! T__T
HELLO SHINY MARCH! LONG TIME NO SEE. PLEASE BE NICE OKAY, SOOO NICE? THANK YOU, I LOVE YOU. :)

No comments: