Monday, June 27, 2011

Ais Penuh Berkrim

OMG!!!
*gaya Shuib nampak Dafi, HAHA*

Tapi ini OMG gaya aku nampak ais penuh berkrim yang enak lagi sedap di makan pada waktu cuaca panas seperti 2-3 minggu ini wahhh wahh wahh sedap sungguh melihatnya tuan tuan dan puan puan. Haaaahh, semputtt. Ayat takde titik dan koma tu memang laa semput. HAHA. ;p
Bagaimana pula dengan perisa strawberry ini? Waa, sedap jugaaaa. Anjat boboyyyyy~ HAHA, kuat betul pengaruh Sepah aku ni. x)
Okay ini lagi menempah kesedapan tahap yang paling sedap. Baskin Robbin ice cream cake. Pergh bayangkanlah, betapa gembiranya deria rasa kita apabila dapat menikmati ice cream cake yang harganya lebih kurang dengan belanja sekolah aku untuk sebulan. HAHA. xD
Sundae groovy lime rasanya ala-ala ice cream Tropicana yang luar hijau dalam vanilla tu. Layan jugak ni, baru makan semalam. Aaaaaa, rasa lagi kelimauannya ituu. Nanti nanti nak try McFlurry groovy lime ni pulak. Haha, ada beza ke? Tak pun, saje nak perabis duit puaskan nafsu makan. Mampus laa kau makin gemuk daripada dah sedia gemuk. Naahh, ketulahan. :P
Haa, ini pun sedap. Haihh terasa rasa lagi fruits nya yang susah benoo nak carik tu. Bak kata Anip, entah celah bedah mana entah ada fruits nya. Haha, tapi sedap jugak apee. Rasa macam koktel buah yang ade ice cream blablabla, sedap! :D
Tapi dalam banyak banyak ais krim kat atas ni. Ais krim di bawah ini tetap di hati rakyat Malaysia. Dah namanya pun ais krim Malaysia. Haha, aku rasa tak lama lagi PM mesti duk upgrade nama ais krim ini AISKRIM SATU MALAYSIA. Pergh, styloo untuk industri pelancongan. HAHA. ;p
Apa masalah entah tetiba berminat lebih pulak pada ais penuh berkrim ni. Haha, okay sekarang siapa-siapa di sini yang berminat untuk membelanjai saya nya pun ais krim seperti pilihan di atas, boleh lah menghubungi saya di talian 1-300-400-500 nye pun adoi. HAHAHA. ;p

drooling smileydrooling smileydrooling smileydrooling smileydrooling smiley
*droooooooooooooooooooooooooling*

No comments: