Wednesday, June 8, 2011

Kumpulan Onion Sejagat

HAHA, title tu entah hape aku pun tak paham. Belasah jelaa labu. Ini semua kerana Reunion Onion semalam yang berlangsung dengan begitu jayanya. Well, ada jugak yang harap boleh datang tak datang pulak. Tapi takpe, tetap SUPER DUPER AWESOME.

Inilah KUMPULAN ONION SEJAGAT! :D
Tak tahu nak cakap macam mana lagi AWESOME nya. Dengan Anode yang lama tak dicucuk-cucuk, Alia yang pandai pandai nak buat prank surprise konon tak datang, Syakir dengan baju tak cukup kain sebab baju yang digosok terbako, Asri dengan lawak menghanjeng die taknak buat orang gelak beso lagi, Farzwan yang bawak adik dengan penuh kasih sayang, ah banyak lagi nak cakap lah kan camtu. HAHA. :D

Membowling yang kelaut. HAHA. Markah aku hina gila. xD
Mengkaroke dan kadangkala menjadi pemegang microphone adik Farzwan. x)
Memakan sizzling secara lahap sebab dah lapoo. ;p
Menonton wayang dengan tiket sepanjang 12 kerusi. Haha, X-Men First Class best. :D
Lain kali buat lagi. Serius, lain kali buat lagi dan aku nak lagi ramai daripada semalam. Jyeah, korang cool gila nak bapos. Super duper cool AWESOME! Aku sayang korang korang korang semuaaa, kawan! :D

REUNION ONION pun REUNION ONION lah jugak. Malam ni kena berjaga lebih masa. Dua bab Lego vs. Milo harus siap malam ini juga. Dah banyak hari terbengkalai. Haha, alangkah bagusnya kalau ada berita penaik semangat sekarang, contohnya seperti cek royalti ke? HAHAHA. Kerja tak siap tak dapat royalti, ayuh lah IMAH! Haha, baiklah, saya cuba. ;p
REUNION ONION AWESOME tapi siapkan manuskrip awww, sometime otak stuck. HAHA. ;p

No comments: