Wednesday, June 1, 2011

Movie Marathon #2

So, here the movies we went for marathon today. ;)
Karak, sangat macam 'ergh, apsal aku boleh ade keberanian sangat nak tengok ceghite ni?'. Haha, awal awal dah bersepah sepah scene terkejut-terkejut. Kuang ajaq betul. Nasib baik takde sakit jantung macam Adam dalam cerita Nur Kasih The Movie. Haha. Karak, 3.5/5 bintang. Aku macam terkesan kat part last tu. "Kamu jangan hafal saja ayat kursi tu, fahamkan betul-betul, baca dengan khusyuk, percaya pada-Nya dan kuatkan imanmu, blablabla..." something macam tu laa dia kata. Meh aku cerita last tu sikit an. Daripada 4 orang tu sorang je selamat sebab katanya dia je yang tak "sesat" macam yang bertiga tu and masih ada keimanan macam tu laa kot. Nak tau sape pi laa tengok.

Nur Kasih The Movie, hadui memang sadis betul Nur Amina dengan Adam Hassan ni. Ada je ujian yang menimpa. Cehwah ayat takleh blah. Haha, tapi serius aku macam letih jugak nengoknya. Kejap dia ni hilang, yang ni nak mati, yang tu sakit jantung, yang lagi satu derma jantung, blablabla. Tapi Adam and Nur Amina tu sangat lah suwitnya. Hehe. Ending dia sesuai laa dengan PENUTUP ceghite Nur Kasih ni kan. Aaa, 3.5/5 bintang jugak laa. Haha. Dah bajet-bajet nak jadi pengkritik film pulak kan pakai bintang-bintang ape bagai? Kritik kata ko! KRITIK LAH SANGAT! ;p

The Mines tadi dah macam sekolah aku tengok. Tinggal takde budak budak pakai baju sekolah je aku nengok. Haha, biasalah hari Rabu, cuti sekolah pulak tu kan. Btw, time kasey diucapkan kepada "ADIK" sebab temankan ye. HAHA, relax. :)

Macam nak keluar esok, yelahkan HOME ALONE kata ko! Tapi tak bagitau ayah pun lagi dan lagipun kalau orang dah ajak-ajak ayamitiklembukambing dan segala haiwan ternakan yang lain takpo laa. Saya sedar siapa saya pada kalian, cehwah, tacing ni tau tau tau. HA-HA. Saya duduk rumah buatkan sarapan untuk ayah jelahh. Kahkahkah, sarapan kata ko, SARAPAN LAH SANGAT! xD
BOSAN, tengah tunggu project KASSIM PENTALOT ni. Haaa. ;p

No comments: