Monday, June 6, 2011

Penyertaan

Penyertaan 1
Saya telah menyertai Projek Lego vs. Milo bersama Nia Imrani. Nampaknya harus lebih komited bermain dengan kata-kata di Microsoft Word 2003 berbanding bermain kata-kata di wall Facebook Reunion Onion. Wah, tak sabar rasanya mahu berunion onion bersama mereka. Haha. Cepatlah sikit siapkan bab-bab kau tu IMAH oi. Main Facebook je kerjanya. Hehehe. x)

Penyertaan 2
Saya telah menyertai Pertandingan Menulis Sinopsis Aku Mahu yang dianjurkan oleh AinMaisarah novelis terkenal the bomb tu. Apa kata kalian membantu saya dengan mengelike gambar ini. Hehe, baru sikit je. Kasihan kan? Tapi tidak mengapalah, saya mencuba nasib sahaja. Hehehe. Meh tolong like. Bukan selalu saya ini meminta pertolongan kalian. Saya akan membantu kalian mengelike lagi lain kali. AHHA. CHING CHING CHING~ :D

Doakan kejayaan saya di kedua-dua penyertaan ini. Sekian terima kasih. Saya sepatutnya menyambung penyertaan 1 saya yang masih tidak siap siap kerana sibuk belayar di alam maya berbanding belayar di alam Microsoft Word. HAHAHA. x)

Ape ke skema rama-rama sangat entri kali ni? Haha, layankan sahaja labuu. Orang tekanan buat manuskrip yang sudah 'dikejar' editor macam ni laa ghupenye. Kahkahkah, buruk perangai. ;p
MARI KERJA KERJA KERJA! :O

No comments: