Tuesday, October 11, 2011

Untunglaaa

Untunglah AKAK-AKAK Form 3 dah habis PMR. ADIK-ADIK FORM 4 ni baru nak tarik nafas kena jawab 21 PAPER lagi. Bayangkanlah, bayangkanlah betapa ngerinya keadaan tu. HAHA. OKAY, ini namanya tak sedar diri! ADIK kata ko! xD

Awak tu dah tua, bawak-bawak laa bertaubat Imah oi. Tak puas lagi bajet muda di merata sekolah tergelak riang-ria macam kanak-kanak ribena terlebih glukosa? Sampai dua tiga cikgu tanya awak tu umur berapa. Tak sedor lagi ke? HAHA.

*pleaseeeee remember who you are! ha-ha*

Kayfoine, ADIK ni memang kanak-kanak ribena bukan "hot stuff" macam kalian. Untunglah kan "hot stuff". Tak main laa gelak macam orang terlebih glukosa. Kalian gelak tutup mulut. Ayu gitu. Tak pun, tau hang out kat tempat sama tapi tak cakap pun nak jumpa atau pergi baling tepung sambut birthday orang lain, birthday yang patut disambut bukan dengan tepung pun dia tak sambut. Jangan ingat adik ni lupa pasal adik tu. HAHAHA. Apa aku cerita dah serupa curl? Haha, abaikan. -.-

Apa aku merepek lagi. Dah la, pergi start enjin. Esok nak kena tulis karangan 5 muka surat bagi dapat CEMERLANG gitu. Apsal laa tak boleh type? Fed-up betul aku, nanti aku malas nak tulis panjang-panjang padahal idea mencurah-curah lepastu markah seciput je. Untunglah malas. HA-HA. Oi die ni, dah la tu, berhenti mengarut.

Selamat menjawab 21 papers lagi. Kalau selamat lah. Mana lah tau lepas jawab paper last je pengsan sebab dah exhausted sangat. Baru aku sedar, 21 papers tu demmit banyak gila. Belum kira tahap kepayahan yang kena hadap lagi tu. Alaahai. -.-
TRYING MY BEST!

No comments: