Wednesday, November 2, 2011

It's Tea Time!

Masa untuk bertenang dan minum teh! :D
Cuba teka siapa yang dah habis Final Exam harini? Cubalah teka! HAHA, okay boleh bagi pelempang kat orang yang tanya ni. *pang!* Okay sakit. Haha, dah dah dah. Kau over lah Imah! Sudah gaharu cendana pula, sudah tahu nak tanya-tanya pula, kalau diberi pelempang itu memang patut la, jangan kau nak bertanya kenapa pula. ;p

Okay, jangan ingat Final Exam habis kau dah merdeka. Result kau yang tak berapa nak bagus tu kena fikir. SPM 2012 pun kena fikir lagi. OMG, SPM! Itu adalah sangat menakutkan. Aku tengok senior-senior nak SPM aku pulak gelabah lebih. Yeah, next year turn aku pulak dah. :O

Takpe. Relax dulu sebulan ni. Sampai hujung bulan ni. Bulan 12 nanti kena buat sesuatu supaya otak kau tak terus berkarat dan boleh berfungsi dalam keadaan yang sangat memuaskan untuk SPM 2012 tu. Nampak macam lama, tapi nanti pejam celik pejam celik tiba-tiba ada kat dewan SPM. Hoooohoooo, itu menakutkan.

Untuk mengurangkan ketakutan tu, kita minum teh dulu. Ye, aku memang suka minum teh. Teh o panas yang mak buatkan memang terbaik dari ladang. Haha. Aku buat teh pun sedap jugak laa sikit. Sikit je pun. Tu pun kadang-kadang tawar. HAHAHAHA, hina! Sebab tu taknak buat teh sendiri, tak sedap macam mak punya. Oh bila ada makcik yang nak cari menantu mesti mereka dah blacklisted aku. Kayfoine makcik, saya faham. xD
Minum teh dengan sensasi kebebasan daripada Final Exam yang tak senang langsung tu memang sangat menyenangkan. Haha, ape aku makin merepek ni? Dah laa, baik berhenti dulu sebelum makin mengarut. Selamat malam! :P
Esok, lusa dan tiga hari lagi untuk sekolah. Papp papp parap! :D
Apa kejadah papp papp parap tu aku pun tak tau. Sekian terima kasih! ;p

No comments: