Sunday, November 13, 2011

Semoga Berjaya!

SEMOGA BERJAYA diucapkan kepada calon atau mangsa SPM tahun 2011. Hehe. Buat yang terbaik ya kalian? Terutama sekali kepada semua kenalan saya. *Bajet macam ramai kenalan je, hahaha* Yang penting sekali, GOODLUCK untuk AWAK. Jangan tau main Facebook je kalian. DEACTIVATE lagi bagus.

Haha, aku cakap orang memang slumber badak je. Badak pun tak camni. Okay mengarut. Aku pun sama je. Jangan asyik main Facebook je. Pergi buat kerja yang lebih berpekdah. Seperti bekerja di Ammran and Masnah Company Sdn. Bhd. dan mendapat sedikit rejeki supaya dapat meronggeng. ;p

Tak lupa jugak buat homework and cari tuisyen untuk cuti akhir tahun yang sebulan ini. Kalau tak, kau yang lingkup tahun depan. Berusahalah Imah! Tahun depan tahun terakhir yang kau tunggu-tunggu tu. YEAH! Takyah gosok baju sekolah lagi lepastu. HAHAHAHAHA. *gelak penuh kegembiraan* :D
Pastikan result tak se'cool' ini nanti. Cayalah AddMath E! Lulus AddMath wehh! Lulus keseluruhan! Dah cukup bersyukur dah. Huuu, Alhamdulillah. Tapi nak up kan jugak AddMath tu! Tak kira! Mesti boleh. Usaha daripada sekarang. Kalian, kalau ada tuisyen best area Serdang boleh lah ajak aku. Aku ni budak naive tak pernah pergi tuisyen. Sedeyh! -.-

Sekali lagi, SEMOGA BERJAYA diucapkan kepada calon SPM 2011. Buat yang terbaik untuk diri anda sendiri dan banggakan orang di sekeliling anda. Sekian, terima kasih. :)
Good luck, semoga berjaya kalian! :)

No comments: