Thursday, February 2, 2012

Selamat Bulan Februari

Hyeee! Happy New Month! Long time no see huh? I'm sorry so busy. Everyday so busy also. Never no busy. Puih, berhabuk speaking direct translationnya. Macam google translate! Hewhewhew. :P

Hari-hari rutin biasa si budak sekolah tahun akhir takda cerita kehidupan yang seronok untuk dikongsikan kecuali SERIOUSLY AKU TAK SABAR NAK HABIS SEKOLAH. Hahaha, leklu kot. Baru bulan 2, SPM menjelang 9 bulan lagi. Nak habis sekolah pun mungkin 10 bulan lagi. Jadi sila bersabar. Orang kata time sekolah lah kau nak cepat-cepat habis sekolah, bila dah habis sekolah nanti mesti rindu punya. Tapi bagi aku mungkin ya mungkin tidak. Hewhewhew.

Rasa jadi senior selama sebulan ni? Tak pernah terasa senior. I rasa seperti awet muda yuolls. Macam budak tingkatan 1 adalah. Hahaha. Macam mana SPM yang semakin dekat selepas sebulan ini? Aku tak tau kenapa aku punya feeling feeling SPM tu lambat sampai. Belum 17 tahun belum terasa lah kot? I kan muda lagi yuolls. Ewww. Tapi aku tetap harap takut tu ada supaya aku lebih aware dalam menghadapi persaingan global dalam kelas tu. 1 Malaysia! *meniba*
Sabtu ni mula tuisyen buat kali kedua dalam hidup aku. Untunglah sampai kena perli, "Eh, Imah tuisyen? Bukan kau pandai ke, takyah tuisyen lah" HOW DARE YOU?! Kau hanya boleh kata aku pandai bila aku straight A+ je yang memang aku takkan dapat tu. Hahaha. Takpelah, hadapi dengan senyuman macam ni jelaa BOLEH? -..-

Okay dahlah cukup. Masa dah mencemburui. Nak pergi downtown ikut orang beli barang panjat gunung. Untunglah panjat Gunung Kinabalu. Sampai puncak ke tak? Harap-harap sampailah. Berusahalah Cahcihcuhcehcoh. Hewhewhew. :P

All I need is determination. Hmmm. Where can I get it?

No comments: