Friday, March 9, 2012

SembilanTigaDuaKosongSatuDua

Terima kasih kepada yang sudi jadikan hari ini sebagai hari hebat dan hari gembira untuk aku. Ewah. Tapi seriously terima kasih buat aku senyum dan tak rasa jadi tua langsung pun harini. Alhamdulillah. :)
Tetapi secara spesifiknya, tak terhingga kepada mereka yang buat 'prank' berjaya untuk aku harini. Weh, terkejut sampai menangis. Terharu gila. Tak pernah ada yang buat macam ni kat aku selain korang. Terima kasih berjuta-juta lemon diucapkan kepada Fitry (the mastermind), Wawa (penolong mastermind and photographer), Aina, Sofia, Dalila, Aishah, Shahirah, Azrin, Atika, Halimatun, Asyikin, Pyng, Su Yeng, Magdeleine, Fang Yan, Carmen and Choi. Korang seriuosly kuasa lapan buat aku terharu macam INI. :')

Presenting the pictures :)

The first wisher ; Nur Asyikin pencerita hebat kita :)
The adik-beradik konon-konon ; Sofia Nadiah :D

Favorite of the day ; The stylers :D
"Lu kena beb" kata mereka. "Wa kena beb" kata aku. :P
The sweets ; Yan, Pyng, Carmen and Su Yeng. Hihihi :3
"Wa kena kaw kaw beb" >.<
Last but not least....
The mastermind ; Nurfitri Wahdatul Amani Ain binti Adam :)
*taksangkakausesweetinikihkihkihsayanglahmacamni*
Akhir kata, terima kasih Allah, panjangkan umur aku lagi sampai harini. Semoga dapat jadi yang lebih baik untuk semua. Semoga. Terima kasih mak ayah, jaga dan besarkan aku selama 17 tahun ini. Yang pasti, terima kasih kawan-kawan, buat 'prank' yang sangat mengharukan ini. Ilapyouall. Hihihi :3

"Friends are like your second family, only closer"

No comments: