Tuesday, October 30, 2012

It's A Final Countdown...

Hmmm. Menghitung hari-hari terakhir sebagai seorang pelajar senior sejati. LOL. Saat-saat genting dan kritikal semakin menghampiri. 6 hari kemudian ni, aku mungkin tertekan, termuntah, tersakit kepala, terasa fed up dan give up. TAPI, fokus yang SUPER BESAR sangat diperlukan. YA! Usaha di waktu-waktu inilah yang paling penting.

Maaf kepada sesiapa yang saya terbuat salah. Kalau terhutang, mohon tuntutnya daripada saya. Biar halal semua perkara, baru dipermudahkan segala urusan dan jalan untuk berjaya, insya-Allah. Mohon doakan yang terbaik untuk saya dan kawan-kawan saya. Semoga kami berjaya. Terima kaseyyy orang kampung! :)

Ingat dan semat dalam hati pesan hikmat arwah ayah, JANGAN PERNAH LUPA! "Kau kena fokus. Usaha untuk masa depan kau. Masa depan kau panjang lagi." Ya, baiklah ayah. :')

Sedialah untuk sebulan lagi. Baru rasa puas! It's a final countdown baybehhh. 27th November 2012, 3.30 p.m. last payyyyyper. Yang tu paling tak sabar tu. Hehehe. Kay, nak stay focus. 6 hari lagi weh.

Daisypath Graduation tickers

Pray for me, pray for us. Insya-Allah. :)

No comments: