Tuesday, December 11, 2012

Cubaan Cubaan

Test test, baru nak update blog via Blogger for Android. Ewah. Kemain aku ya? Mestilah kemain, hasil usaha sendiri tau Android ni. Sungguh puas rasanya hati, dapat Android pooojaan hati tanpa perlu meraih simpati. Ewah. Kemain ayat aku ya? Hehehe.

Dah 2minggu habis yespiem, tapi rasa macam 2tahun lamanya sebab bosan gila. Benda paling excited lepas yespiem pun ialah mandi laut kat kampung dengan meronggeng di Times Square Theme Park dengan Icah dan adik-adik macam lawatan sekolah. Tu pun dah cukup excited untuk aku. Yalah, nak mengharapkan kawan kawan ke orang lain ke, sampai ke sudah takde excited nya. Cehh.

Bila aku ada kat Serdang untuk masa masa terakhir ni, mana pergi mereka yang cerita pumpang sebelum ni nak ajak keluar pe bagai? Hilang belaka. Takpe, aku kan baik dan penyabar. Comel kan? Hahahaha. Bila diorang susah nanti diorang carilah aku kan? Takyah emosi. Tenang dan terus tersenyum. :)

Sekarang terasa-rasa lagi pening naik rides kat Theme Park tu. Lame kan aku? Hahaha maklumlah first time haritu. Memang kesian, nombor IC 14 pun baru sekali je pergi sana. Lame lame lame.

Lepasni, kalau dah bosan tahap menggila untuk 2minggu yang terhad di Serdangfornia ni, biarlah tengok wayang sendiri ke, main bowling sendiri ke, karaoke sendiri ke. Forever alone is the best somehow? Hahahaa. Till then, see you soon. Xoxo. *mood gedik sikit*

No comments: