Saturday, March 4, 2017

Tips ke Legoland Malaysia

Hye semua. This is scheduled post tau. Just to make sure I have something to post once in a while. Hehehe. Jadi, marilah baca I olls nak share cerita pergi Legoland Malaysia bulan lepas.


Trip kali ni 2 hari 1 malam je dengan family. So, memang takde la nak cerita pasal bajet because mostly sponsored by the one and only Along and her husband, Abesam. Hehehe. Makanya, kami bertolak dari Melaka hari Sabtu lepas kenduri kahwin. There, lunch Sabtu tu free. Hahahaha.

Sampai Gelang Patah dalam 3 jam macam tu. Pukul 5 petang check-in hotel. And sebelum tu Along pun booking hotel di booking.com. So easy tau. Check it out tips booking hotel di SINI. Duduk hotel Nusa CT dekat Gelang Patah, dalam 5 minit je ke Legoland. Price rasanya affordable kot and bilik pun best, cantik and bersih. Lepas sampai just chilling dalam bilik tgk TV channel Singapore. Lepastu malam tu makan malam dekat kedai mamak berdekatan. Dah kenyang, balik la hotel lepastu tidur siap siaga untuk Legoland esoknya.


Pagi-pagi kena sarapan la dulu kan. Pukul 8 dah ambil makanan dah, orang second breakfast haritu. Awal nau nau. Buffet hotel Nusa CT ni boleh tahan la sedapnya. Paling umph bubur nasi ayam dia. Nasib baik makan last sekali, so dah kenyang takleh tambah lagi. Hehehe. By the way, breakfast tanpa room coupon untuk dewasa dalam RM18+ and kanak-kanak RM9+, tak berapa ingat. Tapi affordable je. Makanan pun sedap. Boleh check it out Nusa CT Hotel di SINI.


Lepas breakfast, check out dan bergerak ke Legoland. Yeyy. Pukul 9 sampai Legoland and jadi orang pertama yang parking situ. Hahaha. Semangat membara betul. Sebab apa? Haa sabar jap, kejap lagi start tips yang sebenar ya.

LEGOLAND PARKING

Tempat parking khas by Legoland ni boleh tau ikut signboard nanti tau. Harga per entry. Sekali masuk RM10. Agak pricey tapi senang la nak jalan masuk ke Legoland tu dah siap berbumbung sekali. Nak balik nanti just pergi bayar kat machine and akan dapat tiket. Masuk parking tak dapat tiket tau, dah bayar nanti akan dapat tiket, so boleh lah keluar. Takde tiket, parking la situ sampai tahun depan, sekali masuk RM10 jugak. Hahaha.


LEGOLAND TICKET

Banyak sangat package harga yang ada. Boleh survey di SINI. Tapi kitorang menggunakan coupon diskaun 35% biskut Julie's. So daripada harga yang RM196 for theme park only, dapat less jadi RM126 untuk dewasa. Korang kalau nak pergi dalam masa terdekat ni, boleh pakai coupon biskut Julie's tu sampai 30 APRIL 2017 tau. Harga lagi murah daripada MyKad special and lagi murah daripada book 7 days in advance. Cumanya kena beli secara walk-in dan kena tunjukkan sekali coupon biskut tu. That's why la kitorang datang awal nak mampus, sebab taknak lambat beratuq beli tiket. Tips untuk beli tiket walk-in paling utama, datang awal okay. Jadi macam kitorang yang terlebih semangat ni, kaunter walk-in buka pukul 9.30 pagi. Pukul 9 lagi kitorang dah terpacak dekat depan kaunter. Hahaha.


LEGOLAND THEME PARK

Disebabkan trip hanya 1 hari je, makanya kitorang masuk theme park jela. Gate buka pukul 9.30 pagi jugak sama macam kaunter. Cumanya rides semua akan boleh naik pukul 10 pagi je ye. Pukul 9.30 pagi just ada a few boring rides je yang boleh naik. Macam train yang akan jalan keliling Legoland. Bagus juga naik train ni dulu, so korang boleh aim mana tempat best nak pergi lepastu.


Ada beberapa bahagian dalam Legoland ni. Setiap bahagian ada banyak rides, restaurants and other facilities yang lain. Masa beli tiket nanti ada pamphlet Legoland and dalam tu ada peta sekali. Boleh tengok peta la kalau nak senang. Nah, peta.


Sebagai tips, korang refer la peta ni and arrange time betul-betul mana rides yang nak skip mana yang nak repeat. Tengok plan peta tu betul-betul. Sebabnya Legoland ni luas baq hang! Kalau kejap kau pegi sini kejap kau pegi sana ulang-alik, buat penat kaki tau. Kaki boleh demam 2 hari. Hahahaha. So plan trip wisely tau, demi kesihatan kaki anda.

Dalam Legoland theme park ni banyak sangat patung-patung lego. Comel la, warna warni semua. Memang real daripada lego tapi nampak elok je mcm patung real. Kemas habis ahh. Ada satu bahagian ni, Miniland namanya. Dekat bahagian tengah Legoland ni. Ada macam-macam landmark famous dibina daripada Lego. Contoh macam, Taj Mahal, Tembok Besar China, Twin Tower and macam macam lagi la. Memang comel comel. Ni haa belanja sikit gambar ye. Hehehe




Tips seterusnya lagi, kalau boleh pergilah theme park Legoland ni masa weekdays. Kitorang pergi hari Ahad, kira weekdays kat Johor la kan. MasyaAllah bestnya, lapangnya suasana. Hahaha. Tak payah beratur la katako, datang je rides tu, kosong boleh terus naik. Kadang-kadang je kena tunggu itu pun tak sampai 5 minit la. Sampaikan boleh naik roller coaster 3-4 kali trip. Memang puas habis. Ada satu roller coaster junior tu, the staff bagi lagi 1 round free sebab takde orang pun yang beratur tunggu. Hahaha, serius yang ni paling best untuk trip kali ni.

LEGOLAND WATER PARK

Legoland water park ni dapat tengok dari jauh je masa naik observation tower and masa naik roller coaster tu. Nampak daripada jauh macam best. Banyak water slides yang extreme, power dan tinggi-tinggi. Mungkin next time boleh cuba masuk water park pulak. Harga masuk waterpark sahaja lagi murah tau daripada theme park sahaja. Survey la dekat link tiket tadi ye.

LEGOLAND HOTEL

Ni pun tengok daripada jauh. Tengok harga kat booking.com semalam RM900. Okbye, tunggu kaya sikit lagi boleh lah pergi. Hahaha, tapi kalau anda semua mampu, it's good. Legoland hotel terletak betul-betul depan pintu masuk Legoland. Keluaq je lobby boleh la pi terjah Legoland teruih jalan a few steps je. Ni pun ada bergambar dengan Lego characters depan pintu lobby hotel Legoland. So, memang dekat lah cerita dia.


LEGOLAND FOOD & BEVERAGES

Haa ni penting ni. Siapalah kita tanpa makan dan minum kan. Tips seterusnya, kalau pegi weekdays, jadi antara orang terawal yang masuk, takyah lah bawak makanan luar masuk dalam Legoland ni. Sebabnya no outside foods allowed and serius, staff tu check gila-gila beg korang tau. Makanan memang dia tak bagi lepas. Air dalam botol is okay. Nanti korang terpaksa simpan dalam locker kat luar Legoland. 3 jam RM10, sehari RM20. Part ni paling tak best. Huhhh! Tapi mungkin kalau weekend, kalau orang ramai sangat, staff tak check kot beg korang beriya.

Makanan dalam Legoland sedia maklum lah rate harga dia macam mana ye. Air mineral botol kecil RM5 tau. Better bawa air mineral dalam botol banyak-banyak. Aku declare pricey je senang. Hahaha. Tapi mungkin ada je yang standard macam set burger and air RM25++ tu. Ni Naim makan set burger teriyaki amende ntah kat Restaurant Burger Junction, RM28. Nasib baik sedap and ada fries comel bentuk lego. Eksaited jap tengok fries tu. Hehehe. Kitorang pun ada makan desert dekat The Cafe lepas pintu masuk. New york cheese cake dia ya ampun sedapnya. Harga dalam RM12+ sepotong. Muffin dia sebijik RM9 pastu mual tak sedap sangat. Huhu.


Kalau nak jimat, better bawa makanan masuk, kalau tak kenalah tahan lapar sampai keluar nanti. Luar Legoland tu ada KFC, Burger King, Absolute Thai, Chicken Rice Shop and banyak jugak lah restoran biasa tu. Harga lagi berpatutan dan lebih mengenyangkan compared dalam Legoland.

LEGOLAND SOUVENIR

Ini, say no more. Aku tak beli secebis pun souvenir dalam ni. Hahaha, sedih lah budget restricted tapi tapi tapi harga pun macam melampau. Mainan set lego dalam kotak tu sedia maklum la memang harga macam tu. Tapi, keychain yang sekecil-kecil lego tu pulak sampai RM25. How dare? Masa pergi USS dulu pun rasa macam mampu je beli keychain and a few benda murah dalam tu. Hmm, mungkin kita rasa miskin kat negara sendiri kot. Kat negara orang terasa kaya. Hahaha. Tips untuk yang ni, rasa mampu tu beli jela secebis dua souvenir buat kenang-kenangan. Souvenir dia dijual dalam beberapa kedai yang ada kat setiap bahagian. Tapi paling senang beli je kat The Big Shop betul-betul lepas pintu masuk. Sebab mostly souvenir semua dalam The Big Shop tu.

LEGOLAND OTHERS FACILITIES

Facilities lain macam biasa lah tandas dengan surau la kan. Tandas bersih tiptop, not typical Malaysian toilet. Hahaha, yang ni kena puji. Surau pun sama. Best, sejuk, luas. Yang penting sekali, telekung disediakan dan tidak kepam. Diulangi, tidak kepam. Jadi, sangat baik untuk kesihatan kita semua sebagai muslimah ye. Hahaha.

Oh yea, lagi satu facilities sini macam Lego school ke amende ntah. Budak-budak boleh main pasang-pasang lego dalam kawasan tu. Ada sediakan meja, kerusi and lego yang banyak gila. Enjoy la tengok budak-budak ni mengasah kreativiti build something guna lego. Memang sebenarnya Legoland ni tempat budak-budak je. Budak-budak lebih seronok la kalau nak dibawa. Tapi yang dalam lingkungan sekolah rendah tau. Kalau 3-4 tahun or tadika tu susah sikit, kena berteman naik semua rides.

Overall trip kali ni best sebab dapat naik rides takpayah beratur sangat. Tapi rides tak sehebat USS. Maybe nak rasa best, pergilah Legoland Theme Park yang dalam Malaysia ni dulu instead of theme park luar negara kan. Hehehe, baby steps orang kata. Slow slow keep it on the low low. Okay aku dah mengarut. Berhenti lah baca tu, drop komen je best ke tak best. Hehehe.

Okbye, see you when I see you. Haha, padahal taktahu bila lagi nak update blog.

14 comments:

nurbijen said...

Baca entry ni masa on d way ke legoland...
Terima kasih atas perkongsian 😃

pu3desa said...

tq for this sharing and beneficial info

.imah. said...

Hehe harap dpt membantu. Sama sama 😊

.imah. said...

You're most welcome. 😊

Unknown said...

Tq. Sbb the servay hotel yg ok. Ada review da,senangla. Tq again

Anonymous said...

Assalamualaikum kak. Nak tanya, setiap ride and game tu kena bayar ke? Atau dh include sekali dlm entry tix? And mknn/air mineral tu boleh bwk masuk tak?

Mrs Rebecca said...

Perhatian

Tuan / Puan.
Tawaran Pinjaman Mega !!!

Kami menawarkan pinjaman dari jumlah minimum sebanyak 50,000.00 hingga 20 juta Euro, Dolar & Pound-sterling di REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM. Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk semua jenis tujuan, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Gadai Janji, Pinjaman Kereta, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Tidak Bercagar, Modal Risiko, dan lain-lain ..

Anda datang dengan baik di tempat yang betul Penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan Individu dan Perniagaan pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%.

* Jika anda sangat serius seperti saya, kami akan melakukan transaksi ini dengan 7 Hari Kerja Perbankan dari tarikh permulaan. Kami mempunyai Cawangan dan Rumah Clearing di beberapa negara seperti: Cawangan Turki, Cawangan United Kingdom, Cawangan Amerika Syarikat, Cawangan Jepun, Cawangan Indonesia dan Afrika Selatan dan lain-lain,

NOTA: Minimum 1 tahun dan maksimum 20 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan harus berusia di atas 35 tahun. Transaksi pinjaman ini adalah
Jaminan 100% untuk pelanggan yang serius.

Hubungi E-mel: rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

Terima kasih.

Mrs Rebecca said...

Perhatian

Tuan / Puan.
Tawaran Pinjaman Mega !!!

Kami menawarkan pinjaman dari jumlah minimum sebanyak 50,000.00 hingga 20 juta Euro, Dolar & Pound-sterling di REBECCA WILLIAMS LOAN FIRM. Adakah anda sedang mencari pinjaman untuk semua jenis tujuan, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Peribadi, Gadai Janji, Pinjaman Kereta, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Tidak Bercagar, Modal Risiko, dan lain-lain ..

Anda datang dengan baik di tempat yang betul Penyelesaian pinjaman anda! Saya seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan Individu dan Perniagaan pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan kadar faedah 2%.

* Jika anda sangat serius seperti saya, kami akan melakukan transaksi ini dengan 7 Hari Kerja Perbankan dari tarikh permulaan. Kami mempunyai Cawangan dan Rumah Clearing di beberapa negara seperti: Cawangan Turki, Cawangan United Kingdom, Cawangan Amerika Syarikat, Cawangan Jepun, Cawangan Indonesia dan Afrika Selatan dan lain-lain,

NOTA: Minimum 1 tahun dan maksimum 20 tahun bergantung kepada jumlah pinjaman yang anda perlukan. Pelanggan harus berusia di atas 35 tahun. Transaksi pinjaman ini adalah
Jaminan 100% untuk pelanggan yang serius.

Hubungi E-mel: rebeccawilliamsloanfirm@gmail.com

Terima kasih.

Fast Loan Finance said...


Do you need Personal Loan?
Business Cash Loan?
Unsecured Loan
Fast and Simple Loan?
Quick Application Process?
Approvals within 24-72 Hours?
No Hidden Fees Loan?
Funding in less than 1 Week?
Get unsecured working capital?
Contact Us At :oceancashcapital@gmail.com
Phone number :+16474864724 (Whatsapp Only)

LOAN SERVICES AVAILABLE INCLUDE:
================================
*Commercial Loans.
*Personal Loans.
*Business Loans.
*Investments Loans.
*Development Loans.
*Acquisition Loans .
*Construction loans.
*Credit Card Clearance Loan
*Debt Consolidation Loan
*Business Loans And many More:

LOAN APPLICATION FORM:
=================
Full Name:................
Loan Amount Needed:.
Purpose of loan:.......
Loan Duration:..
Gender:.............
Marital status:....
Location:..........
Home Address:..
City:............
Country:......
Phone:..........
Mobile / Cell:....
Occupation:......
Monthly Income:....

Contact Us At oceancashcapital@gmail.com
Phone number :+16474864724 (Whatsapp Only)

Norsilawati Zakaria said...

Saya membawa kabar baik kepada anda semua rakyat Malaysia saya di platform ini, ALLAH telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Disember 2019, kesaksian saya dan kabar baik saya seperti ini, Nama saya Norsilawati Zakaria, saya tinggal di Selangor, saya pemasar dan juga penasihat perniagaan di syarikat yang saya bekerja, Suami saya dan saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan semua ini. Platform ini adalah untuk mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman yang ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobek anda dari wang susah payah anda.

Suami saya dan saya berada dalam hutang besar dan kami memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang kami dan kami menghubungi syarikat pinjaman dari Singapura yang pada Mac 2019, dan kami ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta kami membayar banyak yuran yang kami bayar dan akhirnya kami tidak mendapat pinjaman, kami kehilangan kira-kira RM8,400 kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di Singapura kerana kami memohon pinjaman sebanyak RM 200,000 dan dengan semua yuran yang kami bayar, kami tidak mendapat pinjaman dan suami saya dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat tempat saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan kita bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

Kami berdoa kepada ALLAH untuk bantuan ilahi dan ALLAH mengarahkan kita kepada seorang hamba dan pada hari yang setia ini 11 Disember 2019, saya sedang melayari internet apabila saya dapat mencari keterangan seorang wanita dengan nama Kim Wani dari Kuala Lumpur, bagaimana ALLAH mengubah kehidupan kewangannya melalui syarikat pinjaman, saya menghubungi beliau dan dia meminta saya menghubungi Puan Sarah dan dia memperkenalkan saya kepada Puan Sarah Michael dan dia memberi saya keberanian dan saya memohon pinjaman daripada Puan Sarah dan dia akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di syarikat dan saya mendapat jumlah yang tepat saya memohon dan saya sangat gembira.

Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk menasihat rakan-rakan rakan sekerja saya bahawa jika anda memerlukan pinjaman tulen asli dan ingin mendapatkan pinjaman cepat pada kadar faedah 2%, sila mendaftar melalui Puan Sarah Michael melalui e-mel: (sarahmichael831@gmail.com) atau melalui Whatsapp: + 1-315-284-1764. Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini, (norsilawatiz526@gmail.com). untuk maklumat lanjut

Yanti Ari said...

Nama saya Ny. Yanti Ari. Saya pemilik bisnis yang menjual kosmetik. Untuk beberapa saat, saya telah mencari pemberi pinjaman Pinjaman yang dapat saya pinjam untuk mengembangkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet begitu buruk dan saya kehilangan jumlah 28 juta karena saya mengajukan permohonan sebesar 600 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

jadi, suatu hari yang setia saya membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh '' Dian Pelangi "perancang busana terkenal dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ibu Ana Michael bekerja.

Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Dian Pelangi perancang busana terkenal dan saya menceritakan kisah saya tentang bagaimana saya kehilangan 28 juta dari pemberi pinjaman buruk padanya. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia mengatakan kepada saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. dia mengirimi saya nomor teleponnya dan saya memanggilnya untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia berbicara kepada saya dan berkata saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Nyonya Ana Michael bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba membagikan kabar baik saya agar orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

Jadi saya menghubungi Ny. Ana Michael melalui email: (ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)
Ini adalah email Dian Pelangi: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM) yang saya hubungi.
Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan semua yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya untuk siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap untuk membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk.

Nama: Yanti Ari
Nomor telepon saya: +62 821-1644-0184
Nomor Whatsapp: +62 821-1644-0184
Kota: Medan
Email saya: ARIY6261@GMAIL.COM

Saya berdoa semoga Allah memberi orang-orang yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya ini sehingga mereka dapat diselamatkan saat saya diselamatkan. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa pun yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang-orang saya jatuh ke tangan pencuri !!!

RAHEL COHRAN said...

Pelanggan Pelanggan
Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk memenuhi keperluan kewangan anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, kami boleh dipercayai, cekap, cepat dan dinamik, dengan jaminan 100% juga disediakan (euro, pound, dolar, peso dan Rp.) Dan juga menyediakan pinjaman untuk semua jenis mata wang kadar faedah kami yang berlaku untuk semua pinjaman adalah (2%) jika anda berminat hubungi kami melalui (rahelcohranloan@gmail.com) untuk Perkhidmatan yang disediakan termasuk:
Pembaikan rumah
Pencipta Pinjaman
Pinjaman Penyatuan Hutang
Pinjaman Perniagaan
Pinjaman peribadi.
pinjaman gaji
pinjaman perubatan pinjaman harta tanah
Berminat harus menghubungi: [rahelcohranloan@gmail.com] atau Whats-app +1 (505) 227-8333 untuk kebebasan kewangan anda.

REDZUAN SARINA said...

nama saya Redzuan Sarina Binti dari PULAU PINANG,
MALAYSIA. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Rossa kerana membantu saya mendapatkan pinjaman. selama tiga bulan, saya telah mencari pinjaman untuk melunaskan hutang, setiap orang yang saya temui ditipu dan mengambil wang saya sehingga akhirnya saya melihat kisah Cik Masitah Ayob dan alamat laman web syarikat yang dikongsinya. Syarikat itu kemudian memberi saya pinjaman sebanyak RM470,000 yang saya minta. syarikat juga dapat membantu anda. kerana syarikat itu juga telah menolong beberapa rakan saya yang lain. Sekiranya anda memerlukan bantuan kewangan, sila hubungi syarikat ROSSA FINANCE melalui e-mel: Rossastanleyloancompany@gmail.com
Syarikat itu tidak tahu bahawa saya melakukan ini dengan menyebarkan niat baik syarikat kepada saya, tetapi saya merasakan saya harus membagikannya kepada anda semua untuk membebaskan diri daripada penipu, berhati-hati dengan peniru dan hubungi syarikat pinjaman yang betul. Di bawah ini adalah kata-kata semangat bagi mereka yang mencari pemberi pinjaman swasta yang jujur ​​dan jujur.
"jika anda memerlukan pinjaman untuk membayar kredit dan hutang? Adakah anda memerlukan kewangan untuk menubuhkan perniagaan anda sendiri? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk melaksanakan projek besar? Adakah anda memerlukan pinjaman kuliah? Adakah anda memerlukan dana untuk pelbagai tujuan lain?" ? Inilah e-mel saya untuk sebarang pertanyaan mengenai ibu rossa,
e-mel saya: redzuansarinabinti2020@gmail.com
nombor saya + 601616345654
E-mel ibu rossa: Rossastanleyloancompany@gmail.com
syarikat rossa Call / text / WhatsApp: +1 (213) -315-3118
Laman web: www.rossastanleyloan.org
Twitter rasmi: Rossastanlyloan
Facebook rasmi: Rossa Stanley Favor

Datafincorp said...

Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup
business? contact us now with your details to get a good
Loan at a low rate of 3% per Annual email us:
Do you need Personal Finance?
Business Cash Finance?
Unsecured Finance
Fast and Simple Finance?
Quick Application Process?
Finance. Services Rendered include,
*Debt Consolidation Finance
*Business Finance Services
*Personal Finance services Help
Please write back if interested with our interest rate datanfincorpfinance@gmail.com
Whats-app us on +918929593217