Thursday, November 13, 2008

MakCik Kantin?

Kantin!


Lalala~ Petang yang nak dekat hujan ni, aku baru balik daripada Kantin SKTU. Apa yang aku buat kat situ? Saja je nak mengisi masa lapang dan mengisi perut lapar sempena cuti sekolah ni. Hehehe. Setiap kali datang kantin sekolah tu, mesti kenyang punya. Mana taknya, boleh ambil apa saja yang aku rasa nak makan. Thanx to MakNgah atau lebih dikenali sebagai MakCik Saba. Heeee~ Betul tak Alia?

Dah ambil makanan sesuka hati tu, pandai-pandailah tolong. Hehehe. Aku tolong jual nasi lemak. Macam-macamlah budak-budak ni. Dahlah panggil aku MakCik. Adoy! Aku kakak lah! Huhuhu. Tapi budak kecik, mana dia kesah. Aku pun tak kisah sangat. Ada juga yang comel tu. Rasa macam nak gigit je. Hehehe.

Kali kedua aku jadi makcik kantin. Hahaha. Best tau! MAcam main jual-jual je. Heeee~ Cakap pasal makcik kantin, teringat makcik kantin kat sekolah aku. "Nak ape dddek?" Dek dia tu pekat gila. Hahaha! Kelakar!

LASTLY : Bila lapar, pergilah ke kantin. Lalala~ Tak ada kena-mengena dengan entri ni pun. Hahaha! ;PP

6 comments:

Sara said...

Kalau macam tu, Sara nak panggil Imah MakCik lah. Boleh tak? :D

s! gad!s lolipop said...

yeee ! btol ! cik saba ! hidup cik saba ! haha,
imah, npe x ckp ko kt scola aq turh ?? ;) boley aq trun pdng skali.. hee~

imah ammran said...

Oh tidak!
Sara jgn berlaku kejam!
huhuhu ;P

alia,
oh2..
nnti aku dtg lg aku bgtau ko..
lalalala~
;))

s! gad!s lolipop said...

pesanan khas : sara, len kali jgn minx kbenaran, pnggil jerw imah, makCik.. cz klau minx kbenaran dy xkan bginye.. tpy, klau ckp tros, 4sure dy xkan marah,
makCik imah baek kann ?? ;)

imah ammran said...

bnyklah ko pnye mak cik!
lia bukan setakat mak cik...
nenek tros..
huhuhuh...

;PP

Sara said...

ahahaha..

baiklah makcik dan nenek sekalian.

Sekiranya ingat, sara panggil. Kalau tak panggil tu lupalah jawabya. haha

p/s:Jgn doakan org terlupa ya :DD