Friday, August 28, 2009

Nantikan,

Lalala~ Rasanya malam ni sakit kepala. Tapi online juga. HAHA. Penyakit addiction ini memang sukar untuk dibendung. x)

Tapi sememangnya aku sakit kepala pon. Tiba-tiba. Tak taulah. Nanti okay kot. Tapi sekarang dah rasa macam okay kot. Sebab apa? Sebab apa? Sebab ini,

Haaa, nantikan kemunculannya di kedai buku berdekatan dengan anda pada 7 September 2009. Diulangi 7 September 2009. Lalala~ Apsal aku excited suruh korang beli ini? Apsal? Apsal?

Pasal, Along dan aku lah penulis untuk ini. Aku buat 20% je. Hehe, tak kisahlah. Nanti royalti pon 20% jugak. Pastu pruf pon dapat 2. Kan Along kan? Hahaha! :PP

Bila beli tengok bab 1 dengan bab last. Kat situ banyak sikit part yang aku buat. Hehe. Sila dapatkannya ya. Hehe. Ingat! Nantikan kemunculannya 7 September 2009. Diulangi, 7 September 2009. x)

Dapat tau dari sini dan sini. Lalala~ Nasib baik aku online malam ni walaupun sakit kepala. Hehe. x)

Nama penulis Along di situ ialah Nia Imrani. Nama penulis aku di situ pula, Ima Imrani. Imrani? Ala-ala arab sikit. HAHA! :PP

Jadi jangan lupa ye. Nantikannya pada 7 September 2009. Diulangi, 7 September 2009. Seperti yang tertera di sini. :DD

Akhir kata : 7 September ye kawan-kawan. HAHA! x)

6 comments:

alia F. said...

weyh, free satu untk aku ? ;DD

Anonymous said...

fullamak...ko nih memang berwawasan tol... :D
nnt ko igt2kan lah aku utk beli buku ko tuh ek? :D

~ain said...

imah.. jom buat ombak sikit.. owowwwwwooooo owoowowowoo

bida said...

huyoooo.. power lh :)

.imah. said...

alia,
lalala~ :PP

epool,
wawasan bpe? 2020? huehue~
kompem aku msj ko bnyk2 kali nnti.
haha! xP

along,
jomjom. wooowoooowoooo~
HAHA! x)

kak bida,
hehe. bru satu je. x)

Anonymous said...

pergh ! nk tules buku jgk . hehe .

boley citekn ckt cmne awk buat . ade gune modal ke ?nk tau sgt . plss

p/s : wat entri baru leh ?