Tuesday, November 9, 2010

U & Animalia @ Memorabilia

Temanya ; U & Animalia
Penganjurnya ; Memorabilia
Bannernya ; Kecik aje, hehehe.
Ini dia sifat cintakan alam sekitar saya. Ekeke. Tapi ini bukan dalam zoo atau setaraf dengan taman haiwan macam tu. Ini kat taman marine, Pulau Payar jauh ke tengah. Yang keliling keliling saya tu ikan ikan yang cantik menarik tertarik kau memang the bomb! HAHA. Agak agak boleh pakai tak ni Incik Penganjur? Boleh laa yek. Kira ade animalia laa jugak kan? Hehe, ;)

Dah tu, ape korang tunggu lagi? Mai pergi Memorabilia dan masuk contest "U & Animalia" ini. Jom join ramai-ramai! Yehhh! :DD

Sayaa sayangg animaliaa! Ahha, :)

3 comments:

Shahrul Azrie said...

thank sebab join..nervous giler tkt xde g nak join..thank

~ain said...

imah... imah macam pegang bunga! hehehe

.imah. said...

shahrul azrie,
most welcomeee. :)
mesti ramaiiii yg join punye.
percayeee laa. hehehe. ;)

along,
itu bukan bunga laa along. itu ikan. HAHAHA. ;PP