Sunday, January 31, 2010

What's Up? What's Down?

Updown girl laa. Haha. Erk? Tak faham? Jangan risau. Aku pun dah tak faham. Dah gila dah woi. Since demam hari Jumaat lepas. Macam-macam lagi yang terjadi di minggu ke-4. -.-

Petang Khamis tu aku dah nak pengsan dah. Kepala berat sangat kot. Ikutkan dah senget benget dah kepala tu agaknya. Tu yang sekarang mengalami OTC. Otak tak center. Haha, tapi memang gila babeng unta punya tak larat. Aku rasa macam nak baring, tidur je terus, takyah bangun-bangun. Tapi nanti kena nyanyi lagu Yusry KRU pulak. Lagu Jika Ku Tak Bangun Esok Pagi tu. HAHA! Tengok, tengah tak center laa ni. xD

Banyak kerja aku yang tergendala lah minggu ni. Presantation KOMSAS tak siapkan nota, Lisan BM tak hafal lagi, Oral English siap tak buat lagi. Esok dah masuk bulan 2 oii! Haha, entah laa. Feel tak sampai. Banyak hal. Haha, alasan tak nak agak. Haihh, bila feel ni nak sampai. Aku tunggu ni woii! Haha, -.-

Kepala heng aku nak tunggu feel sampai. Kalau macam tu memang tak sampai-sampai laa. Tambah pulak sekarang aku memang dah takde feel dah. Haha, jiwa kosong laa apa lagi. Ohh, lama dah tak dengar ayat tu. Jiwa kacau, jiwa kosong. Pilih mana-mana satu. Haha, x)

Ok, dahlah. Nak tidur. Dah lama tak tidur lambat sikit macam ni. Selalu sebelum pukul 11 dah tidur dah. Tidur pulak mesti depan buku. Haha, gile skema-rama. Ahh, biar laa. Baik untuk kesihatan. HAHA! :PP

Update untuk bahan bacaan semata-mata. Haha. x)

No comments: