Friday, July 16, 2010

Pembunuh Peguam Hakim Detektif Saksi

Pembunuh kelip mata awak mati. Hakim, Detektif dan Saksi menjadi yang boleh bicara. Peguam boleh bela. Watak sampingan macam pemain bola dan anggota RELA duduk sahaja. Haha, ini game okay. Bukan merepek walaupun baru sekarang aku nak merepek. Lama tak merepek dan tepekkan repekannya di blog ni. Nah, baca repekan aku. :)

Minggu ni dimulakan dengan begitu baik sekali sehingga terbaca something di somewhere. Down sikit demi sikit dan down terus. Tapi tak tunjuk sebab saya tabah, ecewah, perasan boleh belahh! Jangan biar aku duduk sorang-sorang, nanti gila aku fikir, nasib baik ada korang yang histeria kat tangga tak ingat orang atau tendang water cooler yang tidak bersalah pada korang. Haha. :DD

Minggu ni banyak main game pembunuh ni. Belajar relax je, macam laklok. Stone wehh! Haha, kepala hotak dia stone. Ehh, bukan kepala hotak yang stone. Hati saya yang stone sedikit sebab tak tahu betul ke tak ini semua. Apa kau ni Imahh? Masalah jangan dibawa di tempat awam. Maaf ya semuaa. Haha. :)

Minggu ni banyak terfikir. Kenapa dalam banyak-banyak jus buah takde jus rambutan? Takde jus pisang mahupun jus durian? Haa, tengok kan dah gila. Duduk sorang laa depan pc ni. Hahaha. xD


30 minit kemudian....

Mula stabil sebab ada Aim kat sebelah ni. Layan dia tengok kucing comel kat youtube. Market siot budak ni, darjah 2 buka youtube sendiri. Hahaha, cayalah Aim. :DD

Stabil lebih sikit sebab dah kenyang bedal sepinggan kuew tiaw tomyam tiptop lima bintang setengah dan meneguk secawan jus mangga lima bintang perpuluhan lima dari emak. :D

Stabil sepenuhnya lepas dah reply message itu semula. Okay, habis sudah merepek. Selamat malam. Jumpa lagi lain kali. :)

Tattttaaaaaa~ :DD

No comments: