Tuesday, March 19, 2013

Half of March's Stories

Assalamualaikum orang kampung! Rasanya macam dah lewat jugaklah nak cakap Selamat Bulan Mac! Hekhek. Aku selalu pending bila nak post entry di awal bulan. Lagipun, bulan ni sangatlah meriah. Macam sangat-sangat-sangatlah meriah. Macam macam ada gituuu. :D

Starting 1st March di Terengganu. 'Mengambil' ahli keluarga baru. Abang titewww nikah sana. Yeyy! Dapat kakak ipar baru. Selamat datang ke keluarga kami! :)
And this is my favorite picture of all! All the girls in family excluded the ipar duai. Mak, Along, Icah and Me. Gambar ni macam sweet enough kan? Baik korang cakap "yess" cepat! Hahaha. Paksa enough. xD
Ini pulak cheese cake hari jadi yang awal seminggu. Nikmat sensasi kekejuan itu sampai aku rasa di awang-awangan. Over enough. Anyway thanx much much to Along yang garang grr grr tapi kengkadang sweet gilos. Hahaha. Jangan marah eh Along. I lap yu muah muah. :P
9th March yang manis (ewahhh) pulak aku turun Serdang. Jumpa cinta cinta hati di sana. Aida, Wawa and Fitri, I MISSCHU ALL like crazy. A few hours we had together on that day was awesome. Terima kasih untuk projek gila tetiba pegi Mines semata-mata untuk sepotong strawberry marshmallow cheese cake yeh Aida and that cute pink flower like me (ewahh) yeh Fitri. Selamat hari jadi untuk diri sendiri. Hahaha. Tengah tu muka lapan belas tahun tau. :P
Kemudian bulan ni jugak baru dapat lesen L je. Walaupun aku berbintikan binti. Demyu enough sekolah memandu! Tak mampu P lagi sebab aku masih memandu dan menunggang macam pemandu dan penunggang gila! Hahaha, macam-macam benda gila jadi masa nak dapat L ni dan juga masa on the way mencari lesen P pulak. Doakan aku berjaya genggan sekeping lesen P yang tak salah nama sebelum masuk mana-mana tempat belajar eh? Hiksshikss. :)
In the middle March pulak busy nak kenduri kahwin kat sini. 16th March ada kenduri kahwin untuk abang-abang titeww. Sepasang pengantin baru dan sepasang pengantik tak berapa baru. Hahaha. Ni haa mereka. Comel kan? Heeee. :) 
Cake kahwin ini bukan cheese cake lah pulak. Kalau tak, aku dah ada di awangan lagi. Hahaha. Vanilla cake 3 tingkat ini di-sponsor oleh busu yang comel dan pandai buat cake iaitu Busu Fidah muah muah. Mulut abang aku yang pakai baju kelabu tu seolah-olah berkata, "Kek 3 tingkat tuuu, kau hado?" xD
Tetiba macam teringin nak ambil gambar kahwin yang sweet gila kat pantai macam diorang ni. Kena tunggu lagi berapa tahun ek? HAHA, macamlah ada calon. Puih je. Along dahlah marah kalau kahwin umur 20 tahun. Tapi kalau dah jodoh? Opssss. Anyway, selamat berbahagia abang-abangku sekalian. Jangan lupa mak dan adik-adikmu ini. Hehehe. :)
Dan itulah separuh daripada kejadian di bulan Mac ini. Setakat ni, Mac macam baik jugak untuk aku. Alhamdulillah. Tapi tak pasti lah lagi 2-3 hari lepas ni apa akan jadi. Terutama sekali, TERUTAMANYA eh, TERUTAMANYA hari Khamis ni, 21st March 2013! o_______O"

Cukup habis tawakkal dah ni. Khamis ni aku rasa aku check result guna SMS jelah dulu sebab maybe lambat sampai kat sekolah. Nak kena pi Pejabat Tanah la hape lah. Dengki lah diorang ni, nak jugak panggil kitorang hari yang sama aku nak amik result. Tsskk, tsssk. Tengoklah kalau ada rezeki jumpa kengkawan nanti. Rindu menusuk kalbu dah dengan diorang! Hehe. Nantikan ketibaanku semula SMKSS! Aku tengah debaq geletaq gelegaq ni~~~

Tawakkal innahu, tunggu Khamis ni lah baru tahu. Hmmm~

No comments: